פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
שלום, אני רוצה להתחיל ללמוד ללמוד לתואר ראשון במדעי ההתנהגות בשיתוף חטיבה בתקשורת במכללה למנהל. רציתי לדעת אם בסיום התואר אני אוכל לעבוד במשאבי אנוש למרות שאני לא אלמד בחטיבת משאבי אנוש? ובכללי באיזה אפשרויות תעסוקה אני יכולה לעסוק עם תואר זה?
שירי ליברמן | 13:19  01/03/09
שלום חן התואר הוא במדעי ההתנהגות גם אם תלמדי חטיבה בתקשורת או חטיבה אחרת לא אמורה להיות בעיה לעסוק בתחום שציינת אפשרויות התעסוקה לאחר תואר ראשון במדעי ההתנהגות הן מגוונות: הבוגרים יכולים להשתלב במוסדות חינוכיים,ארגונים ייעוצים , חברות גיוס והשמה, משאבי אנוש, ארגוניים ממלכתיים, ארגונים כלכליים, טכנולוגים, תקשורת, שיווק ועוד.
טל | 14:55  01/03/09
ללכת ללמוד בחטיבה שהיא לא תחום ההתענינות שלך. לדעתי זה לא ימנע ממך להמשיך לכיוון של משאבי אנוש אבל, הידע שלך בסוף התואר יהיה מוגבל. עדיף לך לבחור את החטיבה הרלוונטית במידה וזה מה שאת שואפת לעסוק בו
חן | 00:15  03/03/09
אז זהו,שאני עדיין לא בטוחה כ"כ במה אני רוצה לעסוק. ומכיוון שחשבתי גם על תקשורת מההתחלה, שמחתי שיש אפשרת לשלב ביניהם, בגדול ירדתי קצת מתקשורת ונכנסתי חזק למדעי ההתנהגות.
סגור