פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
עינת | 11:32  01/02/09
שלום, אני רוצה להתחיל ללמוד באוקטובר במכללת אחווה, עד עכשיו רציתי ללמוד מדעי ההתנהגות אבל בגלל שהפסיכולוגיה יותר מעניינת אותי החלטתי ללמוד פסיכולוגיה עם תחומים אחרים, כנראה כלכלה וניהול או תקשורת ומשאבי אנוש, השאלה שלי האם התואר לא מפוזר מידי? אני רוצה לעשות תואר שני בפסיכולוגיה, האם עם התואר הראשון שלי אני אצליח למצוא עבודה? אני ממש בהתלבטות, אמשח לעזרה.
שירי ליברמן | 11:57  01/02/09
שלום עינת כדי להיות פסיכולוג צריך תואר שני בפסיכולוגיה תואר ראשון לא מספק את צריכה לבדוק את היקף הקורסים הנלמדים בפסיכולוגיה בתואר הראשון כדי להמנע מהשלמות בתואר השני, ממליצה לך לפנות לנציגי המכללה ולברר את כל הפרטים על התכנית בהצלחה
עינת שלום, אכן נדרש תואר שני כדי להיות פסיכולוג מטפל, וגם בתחומים אחרים של פסיכולוגיה יש העדפה לבעלי תואר שני. עם זאת, זה לא אומר שהתואר הראשון לא שווה כלום: מדובר בתואר ככל התארים במדעי החברה. לגבי השאלה אם התואר "מפוזר מדי" או לא, זוהי פונקציה של השאיפות שלך בהמשך הדרך, שאינן ברורות מנוסח ההודעה שלך. כמובן שאשמח לסייע יותר ככל שניתן, בין אם כאן בפורום או בדואר האלקטרוני. אגב, חשוב להבהיר שהתואר הדו חוגי בפסיכולוגיה אצלנו (לא משנה אילו חטיבות לוקחים איתו) מעניק את כל הקורסים הנדרשים כדי להמשיך לתואר שני בפסיכולוגיה, ללא השלמות. בהצלחה!
מצטערת, שכחתי לחתום כמו שצריך. (מתי תהיה פה חתימה אוטומטית כמו בתפוז?) ענבל אלפיה מרכז מידע ורישום הקמפוס האקדמי אחוה
סגור