פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
אורטל | 20:38  26/01/09
שלום, רציתי לדעת איזה סוגי התמחויות יש עוד במדעי ההתנהגות חוץ מ: תקשורת, משאבי אנוש וקרימינולוגיה... אני רוצה ללמוד מדעי ההתנהגות אבל אני לא מתחברת לאף אחד מההתמחויות הנ"ל.... האם יש עוד התמחויות?? תודה.
שירי ליברמן | 14:00  27/01/09
שלום אורטל אם את מתכוונת ללימודים במסלול האקדמי המכללה למינהל יש 3 חטיבות לימוד 1. ניהול, התנהגות ארגונית וניהול משאבי אנוש 2. קרימינולוגיה ואכיפת חוק 3. תקשורת
אורטל | 11:11  28/01/09
אני מתכוונת באופן כללי חוץ מהמכללה למנהל כי את התחומים האלה אני מכירה, אני רוצה לדעת אם יש בנוסף...
היי אורטל, יש עוד אפשרויות תיכנסי לאתר של רופין הם מציעים תואר במדעי התנהגות עם התמחות בפסיכולוגיה או סוציולוגיה אנתרופולוגיה. את ההתמחות את בוחרת בשנה ב' על פי העדפה האישית שלך. חוץ מאלה לא ניראה לי שיש עוד שילובים. אבל בכל מקרה את יכולה להיכנס ליורם לימודים לבדוק את כל מוסדות הלימוד שמלמדים "מדעי התנהגות" ואז תיכנסי לאתרים שלהם ושם בטוח מופיע כל השילובים שהם מציעים עם מדעי התנהגות. בהצלחה....!
הדר אדם | 16:55  17/02/09
שלום אני מתעניינת בלימודי תואר ראשון במדעי ההתנהגות בחו"ל. באירופה, ארצות הברית איך אני מבררת באיזה ארצות זה אפשרי?
סגור