פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
אלינה | 18:21  24/01/09
שלום רב, סיימתי תואר בעבודה סוציאלית מהאוניבסריטה העברית. ואני מילתבטת לגבי תואר שני. חשבתי על כיוון של יעוץ ארגוני. רציתי לשאול קודם כל האם לימודי מנהל עסקים עם התמחות ביעוץ ארגוני באוניברסיטת תל אביב מביאים אותי לעסוק בעתיד ביעוץ ארגוני או לחילופין תואר אחר??ואיזה? כמו כן רציתי לשאול מהם אפשריות תעסוקה ושכר לאחר סיום התואר? האם זה מקצןוע נדרש בשוק העבודה? האם יש דרך בכלל להישתלב בתחום בשוק העבודה מבלי שיש לי ניסיון רלוונטי ביעוץ ארגוני?
שירי ליברמן | 09:46  26/01/09
שלום אלינה להשתלבות בתחום הייעוץ ארגוני ניתן להגיע ממגוון של תארים שניים : ייעוץ ופיתוח ארגוני, התנהגות ארגונית, סוציולוגיה ארגונית, פסיכולוגיה ארגונית, מינהל עסקים וכו', כמובן בשילוב ניסיון מקצועי רלוונטי. תואר שני במינהל עסקים עם התמחות בהתנהגות ארגונית באונ' ת"א מטרתו לאפשר לסטודנטים להכיר את התחומים העיקריים של ההתנהגות האנושית בארגונים וניהולה. התמחות זו מתאימה לאלו שמתעתדים לעסוק בניהול כוח אדם, בהדרכה, ובפיתוח ארגוני וכן לתלמידים הרוצים לעסוק בניהול כללי ולהרחיב ידיעותיהם על הגורם האנושי בארגון, ועל הדרכים להשגת אפקטיביות ארגונית תוך ניהול העובדים בארגון. מבחינה מקצועית, ניתן לנסות ולהשתלב במשרות מתחומים של פיתוח הדרכה/ ניהול/ הנחייה/ אימון וכו', תלוי כמובן בניסיון התעסוקתי שלך בסיום הלימודים. דרישה בשוק העבודה לתחומים אלו קיימת, אולם כמו בכל משרה, נדרשים כישורים אישיים ומוטיבציה על מנת להתפתח . שכר עבודה מורכב מגורמים רבים כגון: אופי המשרה, דרישות התפקיד, ניסיון תעסוקתי קודם, השכלה, כישורים וכו'. ישנה חשיבות אם העובד שכיר בחברה לייעוץ ארגוני או פרילנס . בהצלחה
סגור