פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
שירלי | 13:03  15/01/09
היי, אני לומדת לתואר ראשון בפסיכולוגיה, ומעוניינת לעשות אפיק מעבר מהאונ' הפתוחה לבן גוריון (האופציה היחידה לצערי שיש), כי התואר מזדחל לי. אמנם צברתי כ - 40 נ"ז (לאחר 5 שנים!), אני רוצה לסיים עם זה כבר! הבעיה היא שכשעוברים לבן גוריון הלימודים לתואר ראשון הם של מדעי ההתנהגות. האם אם סיום תואר של מדעי ההתנהגות ניתן בכלל לעבור לתואר שני בפסיכולוגיה? ועוד משהו, האם יש איזשהו מקצוע שניתן לעבוד בו שקשור לתחום הפסיכולוגיה אפילו שעדיין אין לי תואר? או לעשות תוך כמה חודשים איזו תעודה שקשורה לנושא כדי להתחיל לעסוק בנושא? אני כעת עובדת במשהו שלא קשור לתואר וזה די מבאס. אשמח לתשובות :)
שירי ליברמן | 12:41  19/01/09
שלום לך ניתן להמשיך לתואר שני לעיתים נדרשות השלמות את צריכה לברר במוסד בו את מתענינת ללמוד . כדי להיות פסיכולוג/ית צריכים תואר שני בתחום
סגור