פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
שלום! אני מסיים בקרוב לימודי תואר ראשון במדעי ההתנהגות במכללה. לאורך התואר שמתי דגש על קורסים בהתמחות בפסיכולוגיה, והתואר שלי מכיל קרוב ל100 נק' של קורסים במקצועות הפסיכולוגיה, ומעט מאוד בתחום האנתרופולוגיה והסוציולוגיה. העניין הוא שהממוצע של הפסיכולוגיה לא גבוה (88) ולא עומד ברף של 90, הממוצע של התואר כן. 90.1, בהנחה שלא יהיו דברים חריגים... האם עלי לצאת למקצה שיפורים, או שקיים בכל זאת סיכוי להתקבל ללימודי תואר שני בפסיכולוגיה (נוטה לכיוון הארגונית/ קוגניטיבית), כשהכיוון הוא חיפה או הטכניון? יש לציין שיש לי נסיון תעסוקתי רב בהפעלת צוותי עובדים (מה שגם די פגע לי בציונים) האם ניתן להביא מעלה זו לידי ביטוי בצורה כלשהי? תודה מראש
מנהלת הפורום | 08:58  11/02/07
שלום לך בתואר שני נלקח בחשבון גם ציון מבחן מתא"ם ובד"כ יש גם ראיון אישי בו נלקחים בחשבון ניסיון תעסוקתי וכו, ומשקללים ביחד את כל התנאים.
סגור