פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
שרון | 02:45  19/10/08
מירב, 1. האם יש מוסד נחשב שפותח את תחילת הלימודים גם בסימסטר הבא -אביב? 2. איזה לימודי המשך אני יכולה ללמוד אחרי תואר 1 במדעי ההתנהגות האם זה נכון שללמוד תואר 2 בפסיכו' יש בעיה עם קורסים חסרים שצריך להשלים? 3. האם ידוע לך על מוסד נחשב שמציע גם לימודי ערב או מערכת גמישה יחסית שמאפשרת לעבוד וללמוד . 4. לאיזה כיוונים / עבודות תואר 1 לוקח אותי ....?
שלומית | 17:21  19/10/08
ראיתי באתר שבמכללת נתניה יש מסלול ללימודי ערב של מדעי ההתנהגות ואפשר להתמחות תוך כדי או בפסיכולוגיה או בניהול משאבי אנוש כך או כך השעות נראות דווקא סבבה ככה שאפשר לעבוד במקביל
מירב טוליאן | 10:54  26/10/08
שלום שרון בהמשך לשאלותיך: 1. לא אוכל להמליץ עם מוסד זה או אחר, אשאיר לחברי הפורום להצליץ לך בעניין . 2. באשר לתואר שני- ניתן להמשיך להרבה תחומים לאחר תואר ראשון במדעי ההתנהגות לדוג': ייעוץ ארגוני,לימודי משפחה,מנהל עסקים, פסיכ' וכו' . אולם עלייך לקחת בחשבון שיתכן ותידרשי להשלמות בחלק מהתארים . עלייך לפנות ישירות למוסדות לבירור . 3. באשר ללימודי ערב- המסלול האקדמי המכללה למנהל מציע תכנית לימודי ערב גמישה לאנשים עובדים. לפרטים את מוזמנת לפנות למרכז הייעוץ בטל' 03-9634174 4. אפשרויות התעסוקה לאחר תואר ראשון במדעי ההתנהגות הן מגוונות: הבוגרים יכולים להשתלב במוסדות חינוכיים,ארגונים ייעוצים , חברות גיוס והשמה, משאבי אנוש, ארגוניים ממלכתיים, ארגונים כלכליים, טכנולוגים, תקשורת, שיווק ועוד. בהצלחה
סגור