פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
מורן | 11:41  30/08/08
היי, רציתי לברר לגבי לימודי ניהול משאבי אנוש הממוצע של הבגרות שלי לא גבוה ולא עשיתי פסיכומטרי, לפי מה שביררתי אף מכללה לא יכולה לקבל אותי. ואני עובדת כרגע בחברה גדולה מאוד ומוכרת ואני כן רוצה להתקדם בה, השאלה שלי היא אם אני אלך ללמוד קורס ניהול משאבי אנוש ייתן לי משהו?! יש טעם ללכת ללמוד את זה?! ועוד שאלה אם אני אלך ללמוד הנדסאי תעשייה וניהול איך יסתכלו על התעודה הזאת?! אם ארצה להתקבל במקום עבודתי?
מורן | 11:43  30/08/08
האם יש אפשרות אחרי שאני אסיים קורס במשאבי אנוש יש אפשרות להיכנס ולהשלים לתואר בלי פסיכומטרי?! ושיפור הבגרות?!
מירב טוליאן | 10:45  07/09/08
שלום מורן פורום זה עוסק בתואר ראשון במדעי ההתנהגות, לכן לא אוכל להמליץ לך על קורס זה או אחר . ברצוני לציין כי ישנן מכללות אשר לא דורשות פסיכומטרי לתארים מסוימים, כדוגמת המסלול האקדמי המכללה למנהל. את מוזמנת ליצור קשר עם מרכז הייעוץ של החוג למדעי ההתנהגות - הכולל בתוכו חטיבה של ניהול משאבי אנוש - לבירור סיכויי קבלתך, בטל: 03-9634174 בהצלחה
סגור