פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
ללא שינה | 01:08  23/08/08
אני נרשמתי ללימודים בתל-חי, במסלול שמעניין אותי, מסלול דו חוגי,תואר ראשון במדעי התנהגות +מקבץ חינוך (מוקד לחינוך אלטרנטיבי ויזמות חינוכית (?). ההתלבטות שלי היא שאחרי שסיפרתי לחברותי ומכרי על כך, כולם (בדגש) אמרו לי "מה תעשי עם זה אח"כ?",ואני עונה שזה מעניין אותי, אך באמת...מה אני יכולה לעשות עם תואר כזה. ולכן ההתלבטות ללכת על מה שמעניין אותי או ללכת על חינוך בפרט כדי שזה "יתן" לי משהו...והאם אני יכולה עם מה שאני אלמד להתקדם...תודה על תשובתך מראש...מתלבטת ללא שינה.
מירב טוליאן | 10:03  24/08/08
שלום אינני נוטה לחוות דעה באשר להתלבטות בבחירת מקצוע , לצורך כך הייתי ממליצה לך לפנות למכונים המורשים ולערוך מבחני התאמה. בנוסף הייתי ממליצה לך לשוחח עם בוגרים שלמדו את התחום והשתלבו בשוק העבודה . אפשרויות התעסוקה לאחר תואר ראשון הן במדעי ההתנהגות הן מגוונות: הבוגרים יכולים להשתלב במוסדות חינוכיים,ארגונים ייעוצים , חברות גיוס והשמה, משאבי אנוש, ארגוניים ממלכתיים, ארגונים כלכליים, טכנולוגים, תקשורת, שיווק ועוד. מבחינת תואר שני , ישנם מגוון רחב של תחומים שניתן להמשיך לאחר תואר במדעי ההתנהגות ולהתמקצע בהם לדוג': יעוץ ארגוני/מנהל עסקים/פסיכולוגיה/לימודי משפחה/לימודי עבודה וכו' בהצלחה
סגור