פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
נטע | 13:24  29/01/07
שלום רב, אני מעוניינת ללמוד יעוץ ארגוני. הבנתי שזה מקצוע הנלמד רק מתואר שני ותואר ראשון נעשה דרך סוציולוגיה/מנהל עסקים. ממוצע הבגרויות שלי הוא 102 וציון הפסיכומטרי הוא 641. באוניברסיטת ת"א אני יכולה לעשות תואר ראשון בסוציולוגיה ואנתרפולוגיה, אך הם אינם יודעים אם אפשר להמשיך משם לתואר שני ביעוץ ארגוני. במכללת ת"א-יפו נאמר לי שאני צריכה להוציא ממוצע מעל 90 בתואר משולב של פסיכולוגיה וסוצולגיה, ע"מ להתקבל ללימודי תואר שני בירושלים. השאלה שלי האם אוניברסיטת ירושלים היא המוסד היחידי בארץ ללימודי יעוץ ארגוני? כיוון שהדרישות שלהן מאד גבוהות. והאם דרך תואר ראשון באונ' ת"א בסוצ' ואנתרפולוגיה, לא אצטרך ממוצע מעל 90 כמו במכללה? בברכה, נטע.
מנהלת הפורום | 13:08  30/01/07
שלום נטע, באוניברסיטה העברית התואר השני הוא בסוציולוגיה ארגונית בד"כ מתואר ראשון בסוציולוגיה ניתן להמשיך לתואר שני בתחום הארגוני(יתכן וידרשו השלמות) האוניברסיטה העברית היא לא היחידה המלמדת את התחום יש גם באוניברסיטאות נוספות כמו תל אביב במסלול האקדמי המכללה למינהל יש תואר שני הנקרא ייעוץ ופיתוח ארגוני הכולל גם פרקטיקום במהלך התואר בהצלחה
סגור