פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
שירה | 00:55  28/01/07
יש כמה תחומים שמעניינים אותי וקשה לי להחליט אז רציתי לדעת האם יש אפשרות לשלב אותם דרך תואר ראשון או שני..התחומים הם:סוציולוגיה אנתרפולוגיה,מדעי ההתנהגות-עם פסיכולוגיה,ניהול משאבי אנוש/שרותי אנוש (הבנתי שאלה תחומים חופפים)ייעוץ חינוכי ויעוץ אירגוני. האם יש קשר בין אותם תחומים? כמה בערך מרוויח יועץ חינוכי? סליחה על כל השאלות פשוט אני ממש בדילמה כי אני רוצה ללמוד משהו שמעניין אותי וגם שיש לו ביקוש ושיהיה אפשר להרוויח ממנו.
מנהלת הפורום | 10:16  28/01/07
שלום שירה תחום מדעי ההתנהגות כולל לימודי פסיכולוגיה סוציולוגיה ואנתרופולוגיה, יש מוסדות לימוד שניתן לשלב את החוג עם חטיבה בתחום ניהול משאבי אנוש ייעוץ ארגוני נלמד כתואר שני יעוץ חינוכי זה תחום אחר הנלמד כתואר ראשון או שני אני פחות מכירה את התחום של חינוך/ייעוץ חינוכי ממליצה לך לפנות לפורום העוסק בתחום.
אפשר גם בתואר ראשון?
מנהלת הפורום | 09:58  29/01/07
שירה שלום יש תכנית לתואר ראשון בייעוץ חינוכי באוניברסיטת בר אילן ממה שקראתי באתר המחלקה , החל משנת תשנ"ה בשביל לקבל רשיון בלעסוק בייעוץ יש צורך בתואר שני מצרפת לך לינק לאתר של האוניברסיטה המחלקה לחינוך http://www.biu.ac.il/SOC/se/# בהצלחה
סגור