פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
ארז | 23:15  16/07/08
שלום, שוקל ללמוד מדעי ההתנהגות במכללה האקדמית ת"א-יפו. אני נורא אוהב פסיכולוגיה, אך מצד שני לא ממש אוהב סוציולוגיה (ואולי זו סתם דיעה קדומה?). האם כדאי לי לא למסלול שכזה או שעדיין אתם ממליצים וחושבים שזה תחום שיכול להתאים לי? כמו כן, במכללה הזאת יש כיוון של פסיכולוגיית ספורט שזה נושא שנורא מעניין אותי.. תודה על ההתייחסות
יעל | 11:55  21/07/08
במכללה למינהל גם יש את החוג למדעי ההתנהגות, שאפשר לשלב אותו עם חטיבה בניהול, או בתקשורת או בקרימינולוגיה. אני סיימתי שנה ב' במדעי ההתנהגות עם חטיבה בניהול, ואני מאוד מרוצה מהבחירה שעשיתי, גם לי הייתה בעיה עם סוציולוגיה עוד מהתיכון, כל פעם ששמעתי את המילה: "תרבות" או "נורמה" הייתי חוטפת חלחלה.. אבל מאחר ורציתי ללמוד פסיכולוגיה ולא הצלחתי להתקבל לאוניברסיטאות החלטתי ללכת ללמוד במכללה למינהל, ולהפתעתי סוציולוגיה זה לא כזה נורא ואף דיי מעניין (למרות שעדיין אני יותר נמשכת לפסיכולוגיה) גם מה שטוב זה ששילבתי את זה עם ניהול שזה ממש אחלה, זה מוסיף לי עוד קורסים ממש מעניינים שיוצרים איזה איזון בין התחומים ההומאניים לריאליים..
סגור