פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
שלום רב! אני מתחילה ללמוד בשנה הקרובה לתואר ראשון בלימודי סוציולוגיה- כוונתי היא להמשיך אח"כ ללימודי תואר שני בייעוץ חינוכי/ ארגוני. האם אוכל להמשיך עם תואר בסוציולוגיה לתחומים אלו? תודה מראש!!
ליאת אוחיון | 15:48  02/07/08
היי עדי, אני סטודנטית לייעוץ חינוכי במכללת בית ברל, והייתי בסיטואציה דומה לשלך. את התואר הראשון שלי עשיתי בפסיכולוגיה וכשרציתי להמשיך לתואר שני בייעוץ חינוכי, גיליתי שזה לא כל כך פשוט. קודם כל, בשביל להיות יועצת במערכת החינוך את צריכה תעודת הוראה, בלעדיה לא יקבלו אותך לעבודה. בנוסף כדי להתקבל לתואר שני בייעוץ חינוכי, אחד מתנאי הקבלה זה 3 שנות ניסיון בהוראה. זה לא אומר שאת לא יכולה לעשות תואר שני בייעוץ חינוכי עם תואר ראשון בסוציולוגיה, פשוט תצטרכי לעשות השלמות לתעודת הוראה. בקשר ליעוץ ארגוני, איני יכולה לומר מכוון שאני לא התעניינתי בו אף-פעם. ההמלצה שלי היא לעשות תואר ראשון בחינוך ולאחר מכן להמשיך לתואר שני בייעוץ חינוכי. זאת תהייה הדרך הכי נוחה, מבלי לעשות יותר מדי השלמות. ואם בכל זאת תחליטי ללמוד לתואר ראשון בסוציו' אני ממליצה לך בחום על הסבה לתעודת הוראה בבית ברל, שהייה בהצלחה.
עדי | 11:53  04/07/08
במכללה האקדמית גליל מערבי ניתן להתחיל ללמוד לתואר ראשון בחינוך ( לא תעודת הוראה ) ולשלב כחטיבה שנייה לימודי ייעוץ חינוכי..(בתואר הראשון) השאלה היא עד כמה זה יהיה פרקטי מבחינת התואר...
עדי | 12:11  04/07/08
היי :) אז בעצם אחרי שסיימת את התואר בפסיכולוגיה עשית השלמה לתעודת הוראה והתחלת ללמוד ייעוץ? או שהיית צריכה להתחיל לצבור נסיון בהוראה כדי להמשיך?
ליאת אוחיון | 11:40  08/07/08
שוב שלום, אני יודעת שאי-אפשר להתקבל ללימודים לתואר שני בייעוץ חינוכי בלי תעודת הוראה ו3 שנות ניסיון בתחום ההוראה, לכן הייתי צריכה קודם להירשם להסבה לתעודת הוראה בפסיכולוגיה לעל יסודי. אחרי שסיימתי את ההסבה עבדתי 3 שנים בתור מורה לפסיכולוגיה בתיכון (זה היה דווקא תקופה מאוד טובה שנתנה לי המון ניסיון בעבודה עם ילדים). ורק לאחר מכן החלטתי שבכל זאת מה שרציתי לעשות זה להיות יועצת חינוכית ונרשמתי בבית ברל ללימודים לתואר שני בייעוץ חינוכי.
מירב טוליאן | 09:22  06/07/08
שלום עדי אני מציעה לך לפנות למוסדות שמלמדים תואר שני בתחומים שציינת ולבדוק מולם מה הדרישות ? בנוסף עלייך לקחת בחשבון שתידרשי ככל הנראה להשלמות בגין התואר הראשון . בהצלחה
סגור