פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
הדר | 12:39  24/06/08
נרשמתי לחוג המשולב בבר אילן- מסלול פרט- שכמו שציינת לעיל כולל פסיכולוגיה,אנתרופולוגיה וקרימינולוגיה, אך בקישור שנתת באחת ההודעות הקודמות- http://www.ilimudim.co.il/GUI/Index/SearchResults.aspx?CategoryID=203&AreaID=&DiplomaTypeID=3 הוא אינו מופיע כתואר במדעי ההתנהגות.. האם הוא פחות ערך לתואר זה?! מדוע הם מתעקשים לקרוא לו בשם כוללני אחר? תכני הלימוד בסיסיים יותר? אני העדפתי ללמוד באוניברסיטה בגלל הסטאטוס אבל לא מצאתי משהו שמעניין אותי יותר מהתחום הזה והפסיכומטרי שלי לא הספיק לפסיכולוגיה. אולי אני עושה טעות והתואר הזה לא יתן לי עדיפות בשוק על אנשים אחרים שלמדו תכלס תואר של מדעי ההתנהגות? אולי אני אדרש להשלמות רבות לתואר שני?? סליחה על האורך. אשמח לקבל תשובה מרגיעה:)
מירב טוליאן | 09:51  26/06/08
שלום הדר העובדה שהתואר שנרשמת אליו בבר אילן לא מופיע ברשימת התארים של מדעי ההתנהגות שצירפתי בקישור לא מעידה על כך שהוא אינו שווה ערך לתואר במדעי ההתנהגות ! כפי שציינתי פעמים רבות בעבר כל מוסד אקדמי מחליט לקרוא לתואר בשם כזה או אחר לפי שיקולים אקדמיים של אותו מוסד . באשר להשתלבותך בשוק העבודה אינני יכולה להעיד על העדפה זו או אחרת של מעסיקים שכן נלקחים בחשבון פרמטרים נוספים מלבד התואר כגון: ניסיון תעסוקתי רלוונטי/קורסים הכשרות אם עברת/רמה אישית וכו'….. בהצלחה
סגור