פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
שלום | 20:55  25/05/08
שלום רציתי לדעת מה אפשרויות הקריירה למסלול מדעי ההתנהגות בקרימינולוגיה. תודה מראש
מירב טוליאן | 12:23  26/05/08
שלום תואר ראשון במדעי ההתנהגות הינו תואר כללי הפותח צוהר להשתלבות בשוק העבודה בתחומים רבים. המסלול בקרימינולוגיה העוסק בנושאים כגון: הבנת גורמי הפשיעה,דרכי פיקוח החברתיות,מע' אכיפת החוק וכ' , מקנה כלים רבים שיעזרו להשתלבות בהמשך במשרות במשטרה,שירות ביטחון,בתי סוהר,הדרכות נוער וכ' בהצלחה
ללא שם | 23:37  07/06/08
רשמת שאפשר להשתלב במשרות במשטרה, שרות ביטחון וכו'. אבל מה בדיוק העבודה שם? יש אפשרות למשהו טיפולי ולא ענישה? ואיך השכר? בכל מה שכתבת יש הבדל אם לומדים קרימינולוגיה או מדעי ההתנהגות וקרימינולוגיה? (מה יותר טיפולי? במה אפשר למצוא יותר עבודה ובאלו תחומים? במה השכר יותר גבוה?) אשמח א תעשי לי קצת סדר בבלאגן תודה רבה:)
מירב טוליאן | 08:52  12/06/08
שלום אינני יכולה למנות לך את המשרות המדויקות והשכר המוצע בגופים אלו , לשם כך אני מציעה לפנות ללשכות תעסוקה/חברות השמה, או ישירות לגופים. אני מניחה שמי שמעוניין לעבוד בתחום הטיפולי לדוג' עבודה עם נוער עבריין, נוער בסיכון,אלימות במשפחה וכו' וסיים תואר בקרימינולוגיה ולא מדעי ההתנהגות אזי עשויה להיות לו עדיפות על פני מישהו שסיים מדעי ההתנהגות. אולם חשוב לי לציין שזה תלוי מעסיק שכן נלקחים בחשבון בקבלה לעב' מרכיבים נוספים מלבד התואר כגון : ניסיון תעסוקתי קודם/התנדבויות בארגונים , רמה אישית וכו' … בהצלחה
שלמה גבאי | 14:47  26/05/08
היי שלום, אני סטודנט שנה ג' במסלול לקרימינולוגיה בבית ברל, אני יודע שרוב מי שהולך ללמוד קרימינולוגיה הולך בעקבות רצונו לעבוד במשטרה או בשב"ס. אך יש עוד אפשרויות של עבודה פחות מוכרים כמו עבודה ברשות המס, בתי משפט, עבודה במרכזי גמילה, ואפילו כאזרח עובד צה"ל, בגדול כל מה שקשור באכיפת חוק ושמירה על המדינה מפני עבריינים, בכל זה ניתן לעסוק לאחר סיום התואר בקרימינולוגיה. בנוסף יש גם אפשרות להמשיך את הלימודים לתואר שני בקרימינולוגיה בכדי להרחיב את המקצועיות ולהשתלב טוב יותר במערכת הביטחון. המקצוע הוא מאוד מעניין ומכיל בתוכו הרבה נושאים מפסיכולוגיה וסוציולוגיה. אני באופן אישי ממליץ לך על הלימודים בבית ברל בגלל תוכנית הלימודים הנוחה והמאתגרת שיש פה. בכבוד רב, שלמה גבאי.
סגור