פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
גיל | 11:53  07/05/08
שלום, אני בניגוד לרבים וטובים לא מגיע לפסיכולוגיה בגלל הרצון לטפל. יש לי כבר תואר ראשון בביולוגיה ולאחרונה מתעוררת אצלי סקרנות רבה לגבי תחומים שונים בפסיכולוגיה, שהייתי רוצה לחקור במסגרת של תואר שני. למשל תחומים שקשורים לפסיכולוגיה חברתית (אך לא ארגונית), פסיכולוגיה אבולוציונית, יכולת לבטא אינטליגנציה, השפעת אחים ומיקום משפחתי על התפתחות תכונות, בקיצור לא חסר.. אני תוהה ראשית לגבי מכשולים בכניסה למחקר בתחומים הללו. שנית מעניין אותי איך יכול להתבצע המחקר במסגרת תואר שני ודוקטורט. אני מצד אחד לא רוצה לרדת עמוק מדי לפרטים גנטיים או למדעי מח ומצד שני אני לא רוצה לכתוב תזה שמסתמכת על 50 שאלונים שחילקתי לאנשים שיימלאו. האם אפשר לעשות משהו רציני? האם יש חוקרים תחתם אפשר לעבוד בתחומים אלה (אונ' ת"א, י-ם, חיפה..) אם מישהו יכול לעזור לי אפילו במעט, אשמח מאוד
סגור