פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
א. מעיון בפורום הבנתי כי לימודי מדעי ההתנהגות בשילוב חטיבה במשאבי אנוש או בלעדיה למעשה פותחים את אותן הדלתות- האם הדבר מדוייק ועליי לשקול שילוב חטיבה אחרת כגון תקשורת, שירחיב את התואר? ב. במכללה למנהל בתחום מדעי ההתנהג' נלמדים התחומים פסיכ' סוצי' ואנת' וכן חטיבה נוספת. האם התואר הנ"ל לא כללי מדי? האם אצטרך לבצע השלמות רבות ע"מ להתקבל לתואר שני בייעוץ ארגוני למשל? תודה מראש..
מירב טוליאן | 10:48  02/03/08
שלום א. חטיבת הלימוד במסגרת התואר במדעי ההתנהגות מקנה כלים ומרחיבה את עולם הידע שלך, אולם התואר שתקבלי בסופו של דבר הוא תואר כללי במדעי ההתנהגות איתו ניתן להשתלב במגוון רחב של תחומים. אולם יכולים להיות מצב שבו מעסיקים יעדיפו למשרה מסוימת שילוב חטיבה זו או אחרת ויכול להיות שלא, זה תלויי מעסיק. ב. תואר במדעי ההתנהגות מהווה בסיס רלוונטי להמשך לתואר שני בייעוץ ארגוני . באשר לנושא ההשלמות אני ממליצה לך לפנות למרכז הייעוץ של המכללה למנהל לבירור בטל' : 03-9634070
סגור