פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
נטע | 16:01  27/02/08
שלום, רציתי לדעת מה ניתן לעשות עם תואר ראשון במדעי ההתנהגות? לאן ניתן להתפתח עם זה? לאיזה תואר שני ניתן להמשיך? תודה מראש, נטע.
מירב טוליאן | 10:23  02/03/08
שלום נטע מדעי ההתנהגות הוא תחום מדעי חדש המהווה את הליבה התיאורטית והמעשית של מדעי החברה: פסיכולוגיה,סוציולוגיה ואנתרופולוגיה. במסגרת הלימודים נחשפים בהדרגה למגוון של תיאוריות ומחקרים המתעדים את ההתנהגות האנושית על היבטיה השונים. בנוסף, בחלק ממוסדות הלימוד בהם נלמד מדעי ההתנהגות ניתן לשלב מסלולי לימוד שונים כגון :ניהול משאבי אנוש/תקשורת/קרימינולוגיה וכו. לאחר סיום תואר ראשון במדעי ההתנהגות ניתן להשתלב במגוון של ארגונים, החל מארגונים ייעוציים, משאבי אנוש וכוח אדם,ארגונים ממלכתיים,פרטיים וכו'. מבחינת תואר שני , ישנם מגוון רחב של תחומים שניתן להמשיך לאחר תואר במדעי ההתנהגות לדוג': ייעוץ ארגוני/מנהל עסקים/פסיכולוגיה/לימודי משפחה/לימודי עבודה וכו' בהצלחה
סגור