פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
אני שוקלת ללמוד את המסלול הזה. הבנתי שאחרי תואר ראשון משתלבים בחברות כ"א וכאלו. רציתי לדעת מזה בדיוק אומר. כלומר, מה עושים בתפקיד הזה? אני מבינה שבשביל לעבוד במשהו ממש טוב צריך תואר שני. אבל האם אני יכולה לקבל משכורת טובה גם עם תואר ראשון בתחום הזה או שאין הרבה מה לעשות? (נגיד מישהי שאני מכירה שלומדת מדעי ההתנהגות עם ניהול אמרה שיש רק תפקידי פקידות עם התואר הזה...)
מירב טוליאן | 09:58  10/02/08
שלום פאני לאחר תואר ראשון בתחום הנ"ל ניתן להשתלב במגוון תחומים כגון: חב' כ"א/אדמיניסטרציה וניהול/שיווק/משרדי פרסום וכו' . באשר לפירוט ספציפי של הגדרת התפקיד אני מציעה לך לפנות לחברות כ"א/השמה שמתמחים בתחומים אלו . תואר שני בהחלט יכול לקדם אותך , אולם חשוב לי להדגיש שכיום מעבר לתואר הראשון נלקחים בחשבון פרמטרים נוספים כגון: ניסיון תעסוקתי קודם, באם עברת הכשרות /קורסים נוספים שיכולים להוות יתרון . בהצלחה
סגור