פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
שרית | 14:59  28/01/08
1.שלום אני מעוניינת לעסוק בתחום משאבי אנוש. האם תואר 1 בפסיולוגיה זה מספיק או שצריך ללמוד מדעי ההתנהגות? 2.במכללת ספיר ישנו תואר-ניהול המשאב האנושי- ביררתי פרטים ונאמר לי שאין תואר כזה תואר צריך להיות מדעי החברה וכו? אז האם ללמוד את התואר הזה בספיר?
מירב טוליאן | 15:37  28/01/08
שלום שרית 1. מדעי ההתנהגות הוא תחום מדעי חדש המהווה את הליבה התיאורטית והמעשית של מדעי החברה: פסיכולוגיה,סוציולוגיה ואנתרופולוגיה. במסגרת הלימודים נחשפים בהדרגה למגוון של תיאוריות ומחקרים המתעדים את ההתנהגות האנושית על היבטיה השונים. בנוסף, בחלק ממוסדות הלימוד בהם נלמד מדעי ההתנהגות ניתן לשלב מסלולי לימוד שונים כגון :ניהול משאבי אנוש/תקשורת/קרימינולוגיה וכו. לאחר סיום תואר ראשון במדעי ההתנהגות ניתן להשתלב במגוון של ארגונים, החל מארגונים ייעוציים, משאבי אנוש וכוח אדם,ארגונים ממלכתיים,פרטייםוכו'. לא אוכל לחוות דעה באשר לדרישות מעסיקים שכן יש מעסיקים שיעדיפו בוגרי מדעי ההתנהגות לתחום של משאבי אנוש ויש מעסיקים שיעדיפו בוגרי תחומים אחרים לרבות פסיכולוגיה . 2. לא אוכל להמליץ לך על מכללה זו או אחרת, אני משאירה לחברי הפורום לענות לך . בהצלחה
יערה | 15:03  29/01/08
אני לומדת שנה ב' משאבי אנוש בספיר ועובדת בתחום בחברה המשפחתית. בכל מקרה, בלכתי ללמוד את התואר הזה כי הוא עדיף בהרבה על סתם תואר במדעי ההתנגות מבחינת הקורסים. בדקתי גם תארים אחרים שנקראים מדעי ההתנהגות ניהול וכלכלה וזה נראה כמו בליל מקצועות שלא קשור. התואר בספיר הוא הכי רלוונטי לי למה שאני עושה ובגלל זה בחרתי בו.
מרכז מידע ספיר | 17:25  29/01/08
שלום שרית, במכללת ספיר ישנו תואר ראשון בניהול המשאב האנושי. במידה ואת מעוניינת לעסוק בתחום, לתואר זה יש יתרונות על תארים אחרים, למשל פסיכולוגיה, בכך שהוא מקנה ידע גם בתחומים כמו כלכלה וניהול בנוסף למדעי ההתנהגות. ידע זה הוא חשוב מאד לעוסקים בתחום. נשמח לעמוד לרשותך גם בטלפון *6606 או 086802802. תוכלי גם להגיע ליום הפתוח ב14.2. בהצלחה, שני - מרכז מידע ספיר.
בספיר?יש הבדל מהותי?
ירמי | 16:13  03/02/08
מציע לך לבדוק גם את המסלול שמכללת אחוה מציעה. הנה האתר שלהם: http://www.achva.ac.il/
שני | 13:19  07/11/12
היי שרית, אני סטודנטית שנה ג' בספיר, האמת שאני לא כ"כ מרוצה מהלימודים פה. רוב הקורסים חוזרים על עצמם, יש פה הרגשה של בזבוז זמן וכסף. בנוסף לכך צריך לסבול פה מרצים שמאלנים.... בדיעבד לא הייתי באה ללמוד פה...
סגור