פורום לימודי תקשורת

בהנהלת: שרון אשכנזי  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לסייע, לייעץ ולתת מענה לשאלות, כמו גם לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום התקשורת. כולם מוזמנים להשתתף (לרבות סטודנטים בהווה) בתקווה כי יחד, נוכל לספק ידע, מידע ומענה לשאלות
 
שרון אשכנזי

הפורום מנוהל ע"י שרון אשכנזי, בוגרת בית הספר לתקשורת של המכללה למינהל ויועצת בכירה בבית הספר לתקשורת של המכללה למינהל.

 
רועי חדד | 12:59  29/12/15
שלום רב, אני מתלבט איפה ללמוד תקשורת בשנה הבאה. אני מאוד מעוניין ללמוד ולעבוד בתחום הזה אך לצערי אני לא ממש יודע איפה ללמוד. אשמח שתייעצו לי איפה ללמוד כך שלא אעשה טעויות בדרך. תודה רבה לעונים!
יהודה | 13:01  29/12/15
היי רועי, אני ממליץ בחום על אוניברסיטת תל אביב. יש להם שם אחלה מרצים ואחלה קורסים. לא תתאכזב! מצרף לינק לאתר שלהם: https://social-sciences.tau.ac.il/comm בהצלחה אחי!
שרון | 13:03  29/12/15
רועי שלום רב, אני מסיימת כיום את התואר הראשון שלי באוניברסיטת בר אילן בתקשורת ומדעי המדינה, ואני יכולה להגיד לך שלא תתאכזב בבית הספר לתקשורת של אוניברסיטת בר אילן. תבדוק איתם מתי תוכל לראות את המרצים ולהיכנס לקורסים. הינה האתר שלהם שתוכל לבדוק הכל: http://communication.biu.ac.il/
ניצן | 15:14  03/01/16
אני דווקא הייתי ממליצה על ביה"ס לתקשורת באריאל - שזאת למעשה האוניברסיטה היחידה עם בי"ס מקצועי לתקשורת! בית הספר לתקשורת באוניברסיטת אריאל מציע תואר ייחודי בתקשורת, שמשלב לימודים סופר מעניינים לתואר עם התמחות מעשית ומקצועית בתקשורת. במסגרת הלימודים שנערכים באווירה צעירה, עדכנית ומאתגרת, עוברים הכשרה עיונית ומעשית מבכירי החוקרים ואנשי התקשורת בישראל. בית הספר מקיים שיתופי פעולה עם מרבית ארגוני התקשורת המובילים בישראל, ובעקבות כך מרבית הבוגרים עובדים בערוצי התקשורת ומשרדי הדיגיטל והפרסום הנחשבים בארץ. הסדנאות מועברות על ידי בכירי אנשי התקשורת, באולפנים מתקדמים ובעזרת מערכות התקשורת החדשניות ביותר. מסלול שתבחרו (שייוק, אינטרנט, קולנוע וטלוויזיה, עיתונות ורדיו), תזכו לידע מעמיק עם חיבור ממשי לזירות התקשורת החדשות, העדכניות והרלוונטיות ביותר. ממליצה בחום!!!!
סגור