פורום לימודי תקשורת

בהנהלת: שרון אשכנזי  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לסייע, לייעץ ולתת מענה לשאלות, כמו גם לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום התקשורת. כולם מוזמנים להשתתף (לרבות סטודנטים בהווה) בתקווה כי יחד, נוכל לספק ידע, מידע ומענה לשאלות
 
שרון אשכנזי

הפורום מנוהל ע"י שרון אשכנזי, בוגרת בית הספר לתקשורת של המכללה למינהל ויועצת בכירה בבית הספר לתקשורת של המכללה למינהל.

 
שלום. אני רוצה ללמוד תקשורת ומעניין אותי יותר תחום המדיה אבל אני לא חושבת שלימודי הנדסאי זה מספיק. רציתי לדעת איך הלימודים במכללת עמק יזרעאל והאם ספיר עדיפה? וכמה כדאי ללמוד הנסאי תקשורת אינטראקטיבית בנוסף לתואר הראשון בתקשורת?
שלום.. אני לא יכול לענות לך בדיוק על השאלה באיזה מ2 המוסדות הכי כדאי ללמוד כי אני לומד במרכז האוניברסיטאי אריאל אבל אני כן יכול להגיד שלפי מה שאני רואה אז אני מבין שאפשר להסתפק בהנדסאי, בשוק העבודה היצירתיות שלך ותיק העבודות הם אלה שיעזרו לך למצוא עבודה בתחום. בתואר הראשון מקבלים ידע רחב בתקשורת הכללית ויש מסלול תקשורת דיגיטלית שהוא דיי כללי לטעמי. בתואר ההנדסאי הידע והמקצועיות שאת מקבלת הרבה יותר טובים וזה בעצם כל הרעיון של הנדסאי.. למקצע אותך כמה שיותר לעבודה נטו. את תמיד יכולה להתחיל ללמוד תואר הנדסאי שהוא יותר ממוקד לאינטראקטיב ובמידה ותחליטי אחרי שתסיימי להמשיך לתואר בתקשורת אז האפשרות הזאת תמיד פתוחה. מקווה שעזרתי.. :)
היי, אני למדתי באריאל הנדסאי תקשורת אינטראקטיבית ושילבתי את זה עם תואר ראשון בתקשורת. כמובן שיש קורסים שקיבלתי עליהם פטורים, ז"א שתוך 4 שנים קיבלתי גם דיפלומה וגם תואר. את לימודי ההנדסאי עשיתי כי באמת רציתי משהו פרקטי ובאמת מסתכלים על התיק עבודות (מניסיון של כמה וכמה ראיונות עבודה) השלמתי לתואר כי תואר ראשון תמיד יקדם אותך בחיים. תחשבי על אופציה כזאת זה די נחמד. אני יודעת שבאריאל זה קיים.. שיהיה בהצלחה..
סגור