פורום לימודי תקשורת

בהנהלת: שרון אשכנזי  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לסייע, לייעץ ולתת מענה לשאלות, כמו גם לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום התקשורת. כולם מוזמנים להשתתף (לרבות סטודנטים בהווה) בתקווה כי יחד, נוכל לספק ידע, מידע ומענה לשאלות
 
שרון אשכנזי

הפורום מנוהל ע"י שרון אשכנזי, בוגרת בית הספר לתקשורת של המכללה למינהל ויועצת בכירה בבית הספר לתקשורת של המכללה למינהל.

 
שלום . רציתי לדעת אחת ולתמיד מה ההבדל בין תואר חד חוגי לתואר דו חוגי ? כלומר מה היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם? חלק מהאנשים אומרים שעדיף תואר דו חוגי כי אתה מתמקצע במגוון נושאים רחב הרבה יותר ובעצם יש לך סוג של "2 תארים בתואר אחד", וכך אפשרויות התעסוקה שלך גדלות וככל שאתה יודע יותר נושאים אתה נחשב בשוק העבודה ליותר טוב. מצד שני אנשים אומרים שזה שטויות, שעדיף תואר אחד מלא, ככה אתה מתמקצע אך ורק בו ואפשרויות התעסוקה בעצם יהיו אולי קצת יותר מצומצמות, אך בדרך כלל עם משכורת יותר גבוהה ויתיחסו אליך יותר בכובד ראש. אני חייב לדעת באמת מה היתרונות ומה החסרונות של זה ושל זה ? מה עדיף לעשות? האם תואר דו-חוגי הוא בהכרח יותר קשה מתואר חד חוגי(יותר קורסים יותר מבחנים וכו'...)? תודה רבה :)
היי, אני למדתי תואר ראשון בתקשורת באונ' העברית וסיימית בת"א. למיטב ידיעתי האוניברסיטאות דורשות תואר דו חוגי והמכללות לא. כך שלמעשה הבחירה אם לקחת דו חוגי או חד חוגי תלויה במוסד בו את לומדת.
סגור