פורום לימודי תקשורת

בהנהלת: שרון אשכנזי  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לסייע, לייעץ ולתת מענה לשאלות, כמו גם לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום התקשורת. כולם מוזמנים להשתתף (לרבות סטודנטים בהווה) בתקווה כי יחד, נוכל לספק ידע, מידע ומענה לשאלות
 
שרון אשכנזי

הפורום מנוהל ע"י שרון אשכנזי, בוגרת בית הספר לתקשורת של המכללה למינהל ויועצת בכירה בבית הספר לתקשורת של המכללה למינהל.

 
האם ידוע לכם על תוכנית חדשה בשנר "תקשורת המונים"? מישהו שמע על זה או לומד אצלם ויכול להמליץ?
האם ידוע לכם על תוכנית חדשה בשנקר "תקשורת המונים"? מישהו שמע על זה או לומד אצלם ויכול להמליץ?
אבל הרשי לי להזהיר אותך מתוכניות חדשות במוסדות, לפעמים נדפקים קשה אם מגיעים לאחד המחזורים הראשונים כשהכל עדיין בשלב ניסוי וטעיה... היתה לי בעיה עם מוסד כזה (אני לא אזכיר שמות) ובסוף עברתי ללמוד תקשורת במכללה האקדמית נתניה ואני מודה לאל על זה עד ליום הזה. אני ממליצה לך לבדוק מוסדות מבוססים יותר לפני שתחליטי (המכללה האקדמית נתניה כאמור מאוד מומלצת מנסיוני האישי).
יובל מנקלי | 12:57  25/06/09
אני לומד בבית ספר לתקשורת שהתואר בו הוא חדש. היו בעיות בעבר. נושא אישור התואר עמד על הפרק כל הזמן על ההנהלה הישנה. למעשה, עד שלא התחלפה ההנהלה, הסטודנטים חששו לתואר שלהם. סטודנטים רבים התאכזבו מההנהלה הקודמת של בית הספר לתקשורת. הלוואי והייתי יכול להזכיר את שמו כאן, אך יש חשש להוצאת דיבה. מצד אחד, תודה למי שהקים את בית הספר, הוא עשה דבר טוב... אבל הנטישה, שנטש בפנים ובלי הסברים לאחר הבטחות רבות "שיש לנו גב", גרמה לסטודנטים להרגיש שדפקו אותם. השנה המחזור הראשון מסיים את לימודיו ורק לאחר שזה יקרה, המל"ג יוכל לאשר את התואר. ואפשר לומר שעם ההנהלה החדשה, הסטודנטים יכולים להתרכז בלימודים ולא בשאלה "האם התואר יאושר?".
סגור