פורום לימודי תקשורת

בהנהלת: שרון אשכנזי  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לסייע, לייעץ ולתת מענה לשאלות, כמו גם לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום התקשורת. כולם מוזמנים להשתתף (לרבות סטודנטים בהווה) בתקווה כי יחד, נוכל לספק ידע, מידע ומענה לשאלות
 
שרון אשכנזי

הפורום מנוהל ע"י שרון אשכנזי, בוגרת בית הספר לתקשורת של המכללה למינהל ויועצת בכירה בבית הספר לתקשורת של המכללה למינהל.

 
שלום, שנה הבאה הולכת להפתח בשנקר התמחות בתקשורת המונים תחת הפקולטה לתקשורת חזותית. זה נראה כמו כל תואר בתקשורת בשאר המכללות. רציתי לשאול אם לדעתכם זה מקום שכדאי להרשם אליו השנה? השכר שלהם והמיקום מאוד מתאים לי. שאלה נוספת שעולה היא האם מאוחר יותר התואר יהיה שווה משהו בשוק העבודה? האם כדאי לשקול את האופציה ללמוד שם ? או לחכןת שנה ולעשות פסיכומטרי ולפנות לאוניברסיטת ת"א?
יובל מנקלי | 18:55  25/06/09
היי מאשה, בעיקרון, תואר חדש יאושר על ידי המל"ג אך ורק לאחר שהמחזור הראשון יסיים ללמוד. שימי לב, שמחזור ראשון צריך להמתין לפחות את כל זמן הלימודים בשביל לקבל תואר. איפה שאני לומד היה ראש של בית ספר לתקשורת שנטש אותנו. לאורך התקופה שהוא היה פה, משום מה, תמיד היה חשש לקבלת התואר. אבל כעת, ההנהלה חדשה ויציבה יותר, המחזור הראשון מסיים ואנו מרגישים כי אנו יכולים להתמקד בלימודים ולא להתעסק בנושא אישור התואר. מבחינת שוק העבודה, אפשר לומר שזה תלוי. גם בך וגם בתחום ההתמחות שלך. לשאלתך האחרונה, אני ממליץ לך לבדוק יותר לעומק כמה תשקיעי ומה יוצא לך בסופו של דבר אם תלמדי שם ומה יצא לך בסופו של דבר אם תמתיני.
סגור