פורום לימודי תקשורת

בהנהלת: שרון אשכנזי  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לסייע, לייעץ ולתת מענה לשאלות, כמו גם לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום התקשורת. כולם מוזמנים להשתתף (לרבות סטודנטים בהווה) בתקווה כי יחד, נוכל לספק ידע, מידע ומענה לשאלות
 
שרון אשכנזי

הפורום מנוהל ע"י שרון אשכנזי, בוגרת בית הספר לתקשורת של המכללה למינהל ויועצת בכירה בבית הספר לתקשורת של המכללה למינהל.

 
אורי | 18:25  23/01/09
היי רציתי לשאול גם על מקום הלימודים- הייתי ביום פתוח במכללת אריאל והיה נראה נחמד, הם כל הזמן הדגישו כמה שהם איכותיים ויחודיים ורציתי לדעת איך הם נחשבים ביחס לשאר המקומות כלומר האם הם בערך באותה רמה כמו ספיר הבינתחומי והמכללה למנהל או שיש ביניהם פער גדול מאוד? ( אני חושב אולי ללמוד שם תקשורת )
אורי שלום אני סטודנטית שנה ב' בתקשרות במכללה הזו ואני מאד מאוכזבת. כל ההבטחות שניתנו על ידי פרופסור לימור על אנשי מקצוע מהשורה הראשונה התגלו לנו כעורבא-פרח. בנוסף קבלנו מכתב רשמי מהמל"ג שבו הודיעו לנו שלא יכירו בלימודים שלנו לתואר והזהירו אותנו שאנו שמים את כספנו וזמננו על קרן הצבי. ההנהלה עושה מאמצים לנרגיע אותנו אבל האמת - רבים מהסטודנטים מצטערים שנרשמו לכאן.
אורי | 15:37  25/01/09
היי שלומית ותודה על התגובה רציתי להגיד שגם אותי הטריד העניין עם האישור מהמל"ג ובאמת שאלנו ביום הפתוח על העניין והתשובה שלהם הייתה שפשוט מחכים כמו בכל מוסד לימודים אחר בארץ לסיום המחזור הראשון של התואר ולאחר מכן יתנו אישור כמעט בוודאות מכיוון שבנתיים הם עומדים בקריטריונים הנדרשים ולכן אין סיבה לדאגה וזה אכן הרגיע אותנו. יש משהו שאת יודעת והם לא אמרו לנו אולי?
שי | 17:23  25/01/09
קודם כל אל תכניסי את עצמך למיטה חולה שבמקרה הזה זאת אריאל דבר שני המכללה למנהל בלימודי תקשורת היא בכמה רמות מעל אריאל מנסיוני האישי אני ממליץ לך ללכת ללמוד תקשורת רק במכללה למנהל נכון שאני לא אוביקטיבי אבל לא רק אני אומר את זה. אם לא השתכנעת אז עושים אצלנו יום פתוח ב 6.2 ששם את יכולה לפגוש בוגרים שכבר עובדים בתחום התקשורת ולקבל מהם עוד חוות דעת.
אורי | 22:02  25/01/09
כן כן מה שתגיד...... אני רוצה תגובה עניינית חביבי לא פרסומת.... לך תעשה פרסומות במקום אחר
סגור