פורום לימודי תקשורת

בהנהלת: שרון אשכנזי  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לסייע, לייעץ ולתת מענה לשאלות, כמו גם לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום התקשורת. כולם מוזמנים להשתתף (לרבות סטודנטים בהווה) בתקווה כי יחד, נוכל לספק ידע, מידע ומענה לשאלות
 
שרון אשכנזי

הפורום מנוהל ע"י שרון אשכנזי, בוגרת בית הספר לתקשורת של המכללה למינהל ויועצת בכירה בבית הספר לתקשורת של המכללה למינהל.

 
הבנק מנסה בוודאי לגבות מכם עמלות סתם- הציגו תעודת סטודנט ועיברו לחשבון סטודנט- זה יכול לחסוך לכם מאות שקלים בשנה מעבר לכך יש בנקים שממש לא משלמים בהם עמלות (סטודנטים) במזרחי למשל מקבלי 500 ש"ח מתנה- תבדקו ותשוו שלא יעבדו עליכם!!! קבלו לינק לפרטים
כותבת-מוחקת | 14:41  05/11/08
האם צריך ללכת ולדרוש את זה או שזה אוטומטית? אני כ"כ לא מבינה בבנקאות שזה גובל בפשע כל עוד יש לי ממה להתקיים אני אפילו לא בודקת חייבת לקחת את עצמי בידיים!
FIREMOUNTAIN | 14:44  05/11/08
שאת סטודנטית- הוא לא יכול לנחש בעצמו אבל גם אם הבנק יודע- לא בהכרח יש לו מסלול אטרקטיבי לסטודנטים. אני התעצבנתי על הבנק שלי, על איזה משהו שלא היו מוכנים לשחרר לי בזמן (את הכסף שלי!!!) בסופו של דבר לקחתי את הכסף שלי לבנק שהציע לי את המקסימום (במזרחי קיבלתי 500 ש"ח במזומן על עצם זה שפתחתי חשבון+נגן MP3+הלוואה לרכישת מחשב- וזה היה קריטי לי כי התחלתי ללמוד באותה תקופה) בקיצור- שווה לבדוק ולהשוות בין כל הבנקים- אל תגידי - לא ידעתי- חבל על הכסף שלך!
כותבת-מוחקת | 14:47  05/11/08
ראיתי גם את הסרטון החמוד שלהם עם יעקוב פרי (קורע!) הם באמת היו אצלינו בקמפוס, והרבה חתמו אצלם (ולו בשביל ה500 ש"ח במזומן) אני אקפוץ ואברר... הגיע הזמן שבגיל 23 אהיה עצמאית.
פרסומת סמויה למזרחי....פשוט שקוף!!! נצלנים...!!
סגור