פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
איל | 08:38  29/09/07
אני מעוניין ללמוד לתואר שני בעדיפות למנהל עסקים MBA (אולם גם תארים אחרים בניהול כגון מדעי הניהול, הנדסת תעשיה וניהול וכו' לגיטימיים מבחינתי ). יש לי נסיון רב בעבודה כסטודנט ולצערי רק כשנתיים כמהנדס במשרה מלאה. הבעיה שלי: סיימתי את לימודי התואר הראשון בממוצע של 74.5 בלבד (פקולטה הנדסית יוקרתית בטכניון ) ואני מעוניין ללמוד את התואר שני באחת מהאוניברסיטאות. GMAT עדיין לא עשיתי. שאלתי: האם יש איזשהיא תוכנית באחת מהאוניברסיטאות שאוכל להתקבל אליה עם ממוצע כזה? (אין לי בעיה לבצע השלמות, GMAT וכו' אבל ארצה לדעת מראש מה סיכויי הקבלה שלי) זקוק לעזרתכם !
שרונה קרני | 12:28  30/09/07
במסלול האקדמי המכללה למנהל אתה יכול ללמוד עם ציון כזה בתואר ראשון אבל אתה חייב בגימאט או כמותי או כללי. לגבי מוסדות אחרים אתה צריך לפנות ולברר לגבי כל מוסד באופן ספציפי. בהצלחה
סגור