פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
היי.יש לי B.A בפסיכולוגיה ואני רוצה להמשיך בתחום המנהל שקרוב לפסיכולוגיה.ראיתי שיש התמחות כזאת במכללה למנהל.עד כמה זה ישים ועד כמה זה קרוב לתחום?אציין שכיום אני מנהלת מוסד.האם צריכה לעשות GMAT? האם התואר נחשב כמו MA במדעי החברה? תודה.
חמדי טרבולסקי | 15:11  09/07/07
שלום ליאת, התואר הינו תואר MBA בהתמחות פסיכולוגיה עסקית וניהולית.התוכנית בנויה משלושה צירים מרכזיים: הציר הראשון הוא תשתית ידע נרחבת בעסקים וניהול שנדרשת לכל אדם הפועל בסביבה העסקית, כמנהל, יועץ, או מומחה בתחום מקצוע ספציפי. הציר השני הוא מערך סמינרים וסדנאות התנסותיות המלווים את כל תקופת הלימודים בתוכנית. אנו סבורים שלא ניתן ללמוד היבטים פסיכולוגיים רק באופן פרונטלי. יש צורך בלמידה מתוך התנסות שתורמת הן לפיתוח האישי של הסטודנט והן לאופן ההתבוננות שלו על תופעות פסיכולוגיות בארגונים ובסביבה. הציר השלישי הוא ליבת ההתמחות בפסיכולוגיה עסקית וניהולית. מדובר בקורסי עומק המציגים את ההיבטים הפסיכולוגיים בתחומים המרכזיים של מינהל העסקים: התנהגות צרכנים, פרסום, פסיכולוגיה פיננסית, הטמעת מערכות מידע ניהוליות, ייעוץ ארגוני, ניהול משאבי אנוש ועוד. כמו כן נכללים בו קורסי אינטגרציה בתחום סקרים ומחקר עסקי ובניהול אסטרטגיה. מעבר לתוכן המועבר בתוכנית ישנו דגש על תהליך הלמידה בכיתה קבועה בקבוצה בעלת רקע משותף מלימודים קודמים, הן מבחינת ידע והן מבחינת מצויינות אקדמית, במטרה ליצור סביבת לימודים פוריה ונעימה לשהייה. תנאי סף לרישום לתוכנית: ·תואר ראשון בציון 85 לפחות בתחום הפסיכולוגיה או בתחום קרוב, ממוסד אקדמי מוכר או תואר שני. בעת הרישום נדרשים: ·תעודות וגליונות ציונים מלימודים קודמים ·קורות חיים (מודפסים) ·חיבור אישי (מודפס) הכולל פרטים אישיים, תיאור יעדים וסיבות לבחירה בתוכנית וכל נושא הנראה רלוונטי לשם הקבלה לתוכנית (500 עד 1500 מילה לכל היותר) ·שתי המלצות (מגורמים באקדמיה, בעסקים או בחברה). נסגרה ההרשמה לתכנית. ניתן להירשם לשנת הלימודים תשס"ט.
תודה רבה על תשובתך המפורטת.הכרתי את התחום מתוך האתר שלכם וזה נראה לי בדיוק המענה האקדמי אותו חיפשתי לתחום בו ברצוני להתפתח.כיום אני מנהלת מוסד חינוכי-טיפולי והשנה הקרובה היא ההזדמנות שלי להתחיל ולהתפנות ללימודים.הבנתי(באכזבה רבה) שההרשמה נסגרה.האם יש איזושהיא דרך להרשם בחריג בהרשמה מאוחרת?אשמח מאוד לשמוע על אפשרות כזו...
סגור