פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
הייתי שמח לקבל חוות דעת בנושא, אני בוגר תואר ראשון במנהל עסקים וכרגע לומד קורס ניהול רכש, קנינות ולוגיסטיקה(PLM) בלשכת המסחר בת"א. נכון להיום, ישנה הסמכה בין לאומית- PCSM-Proffessional Certified Supply Manager ממכון הISM הנחשבת להסמכה הבין לאומית הבכירה והמוכרת ביותר. השאלה היא, האם הסמכה זו הופכת את התואר השני למיותר. בנוסף, במידה ומחליטים כן ללכת על תואר שני, האם עדיף תואר במנהל עסקים כללי במסגרת בה ככול הנראה יהיה לי פשוט יותר, או תואר שני בלוגיסטיקה במסגרת יותר תובענית שייתכן שבה הממוצע יהיה נמוך יותר. השאלה היא האם ישנו הבדל מהותי בקו"ח בסופו של יום בין השניים, ובכלל, האם תואר שני הוא בכלל השקעה נבונה בעולם הרכש והלוגיסטיקה, לאור קיום הISM
בדרך כלל תואר שני שהוא לא הנדסה רק מפריע לאנשי רכש. כלומר לא יהיה לך שום יתרון עם מנהל עסקים לעומת מישהו שלמד הנדסה. לאחר ההסמכה הבינלאומית הייתי ממתין לראות איך הקריירה מגיבה לשינוי. מנהל עסקים אפשר תמיד לעשות.
סגור