פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שלום רב, אני עושה פסיכומטרי באוקטובר הקרוב ומכוון להתחיל ללמוד באוקטובר שאחריו, מה שמקנה לי שנה שלמה של המתנה. אני רוצה לנצל את השנה הזאת היטב כך שאוכל להוריד מהלחץ של הלימודים במהלך השנה הראשונה. חשבתי שבשנה הזו אוכל להתחיל ללמוד סטטיסטיקה בלימוד עצמי. יש המלצות או דעות אחרות ?? תודה.
לאן אתה רוצה להתקבל? מנהל עסקים איפה? במכללה לא צריך פסיכו. לשאלתך - בדרך כלל אין שום יתרון בהכנות מקדימות ללימודים, כלומר גם אם תלמד משהו לבד לפני זה לא יקל עליך בלימודים. אתה יכול לעבור על סיכומים משנים קודמות ולראות אם יש משהו ספציפי שאתה רוצה להבין.
תודה על התשובה, אבל למיטב הבנתי מדברים על סטטיסטיקה שזה הדבר הכי קשה בתואר.. ולכן אני חושב שאולי אם אלמד רק את זה בשנה שלפני זה יוכל להקל עלי בשנת הלימודים ?? אני לא יודע מזה חיים של סטודנט אבל אני מניח שאם אני חוזר מהמכללה (רופין) ויש לי עבודה להגיש ובנוסף תרגול בסטטיסטיקה אז הדבר הכי אידיאלי עבורי זה לומר "סטטיסטיקה אני יודע מעולה אני לא צריך לעשות" ולהשקיע את המאמץ רק בעבודה... זאת סתם דוגמא תיאורטית אם יש רעיון או הצעה טובה יותר אשמח לשמוע! תודה (:
מנהל פורום לימודי מנהל עסקים | 10:41  07/08/13
שלום אתה יכול לקחת את הסילבוס של הקורס של שנה קודמת במוסד בו אתה מתכוון ללמוד ולהתחיל לתרגל. זה לא יכול להזיק רק להואיל לך בהמשך בהצלחה
סגור