פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
חגית | 20:54  22/05/13
אני רוצה ללמוד ניהול משאבי אנוש במכללת הדסה רציתי לדעת מהם התחומים בהם אוכל לעבוד? בנק וכו והאם בחשבונאות פיננסית לומדים את היסוד של ההנהלת חשבונות? ואם משהו יכול לעזור לי אם אני יודעת הנהלת חשבונות לפחות עד סוג 2 בלי ללמוד במקום מסודר האם אני יכולה ללכת להבחן במקום כלשהו שיתנו לי תעודה?
מכללת הדסה | 10:52  26/05/13
שלום חגית, התואר בניהול ארגוני שירות מכשיר את הסטודנטים לקראת קריירה ניהולית בארגונים, תוך דגש על נושא השירות ללקוח שמהווה כיום כלי תחרותי מרכזי בשוק העסקי. משך הלימודים הוא 3 שנים ובמסגרת ההתמחות במשאבי אנוש, נלמדים קורסים כגון:ניהול משאבי אנוש במגזר הציבורי והפרטי, יחסי עבודה, העצמת עובדים, ניהול שינוי ארגוני, פיתוח ארגון מכוון שרות ועוד. בסיום התואר ניתן להשתלב בארגונים עסקיים במחלקות משאבי אנוש, וכן בחברות ציבוריות, משרדי ממשלה, חברות השמה, ועוד. כמו כן, ניתן להתפתח בתחומים קרובים כגון: ייעוץ ארגוני, פיתוח הדרכה, מקצועות ניהול, ועוד. בקורס בחשבונאות פיננסית לומדים כיצד להכין טבלה חשבונאית וליצור מאזנים בין הכנסות להוצאות. בהצלחה, מכללת הדסה
חגית | 19:35  26/05/13
חשוב לי לדעת אם עם התואר הזה של מכללת הדסה בניהול אוכל לעבוד גם בבנקים? וכן האם לימודי החשבונאות פיננסית הבסיס זה כמו ללמוד הנהלת חשבונות סוג 1 לפחות או 2 (כי גם ככה יש לי ידע בהנהלת חשבונות בסיסית)
מכללת הדסה | 10:23  27/05/13
שלום חגית, בסיום התואר בניהול ארגוני שירות ניתן לעבוד בבנקים אך לא בכל תפקיד, מאחר וישנם תפקידים שדורשים תארים אחרים כגון: תואר ראשון בכלכלה. הקורס בחשבונאות פיננסית שנלמד בתואר לא מחליף לימודי הנהלת חשבונות. בהצלחה, מכללת הדסה
סגור