פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
עיצוב ובניית אתרים החל מ-250 ש"ח לחודש (למשך שנה) - כולל עיצוב ברמה גבוהה, ממשק ניהול ועריכת תוכן באופן עצמאי ומערכת קידום אתרים אוטומטית צרו קשר עכשיו: 052-4222058 אייל, או השאירו פרטים במייל ואחזור בהקדם eyalooo@hotmail.com שלום לכולם! אני מציע את שירותיי החברה לעיצוב ובניית לאתרים מקצועי יש לכם אתר קיים או שעדיין אין לכם אתר, אתם צריכים ייעוץ מקצועי החברה שלי מתמחה בעיצוב ובניית אתרים עבור אנשי מקצוע, אנשי רוח, אמנים, בעלי מקצועות חופשיים ומעצבים אנחנו נעזור לכם בהחלטות ובתהליך ההקמה של אתר חדש או עבודה על אתר קיים אחרי פגישה איתנו תוכלו להגיע לחיסכון בהוצאות ההקמה או התשלום החודשי לחברות האירוח, הקידום , ופיתוח ושאר המדיות לפרסום ברשת אנו נעשה מחקר שוק מקצועי ונבוא אליכם אם התשובות ,ודו"ח שינויים לאתר מה אתם צריכים לעשות ואיפה שווה לכ להשקיע וכו' קידום אתרים , הקמת אתרים , אירוח אתרים , ייעוץ לאתרים , שדרוג אתרים , כתיבת תכנים שיווקית ועוד. התקשרו עוד היום לייעוץ - 052-4222058 אייל להלן כמה לינקים לאתרים שיצאו מהסטודיו, הלינק הראשון הוא לתיק עבודות http://www.coroflot.com/eyalooo http://www.super-pharm.co.il/Superpharm/Web/sp_home.aspx http://www.levinski.co.il/ http://www.icebreaker.com/site/index.html http://www.bmw.com/ http://www.prod.co.il/he/ www.yaloo.co.il http://www.syr.co.il/ http://kikir.co.il/ ואם זה לא מספיק אשמח לשלוח עוד המשך יו נפלא yaloo studio הסטודיו לעיצוב ובניית אתרים 052-4222058 אייל
סגור