פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
איתי | 23:03  07/09/12
שלום רב, סיימתי את שנה א' בלימודי מנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב ואני לקראת בחירת התמחות. רציתי לדעת האם לדעתכם התמחות במימון עדיפה על התמחויות אחרות מבחינת אפשרויות מציאת עבודה. יש לי ציונים טובים במימון וחשבונאות, אך האמת שזה לא כל כך מעניין אותי. בשיווק אין לי ציונים מספיק טובים כדי להמשיך להתמחות ואין לי כל כוונה לבזבז עוד סמסטר כדי לשפרם. חשבתי לעשות התמחות ביזמות ואסטרטגיה, יש המון קורסים מעניינים, אך השאלה היא אם יהיה לי מה לעשות עם זה, או שכדאי כבר "לסבול" עוד שנה ולעשות התמחות במימון?
מנהל פורום לימודי מנהל עסקים | 10:03  09/09/12
שלום אני ממליצה לך ללכת אחרי נטיות ליבך, וללמוד את מה שמעניין אותך יותר ומה שיעניין אותך לעסוק בו בהמשך דרכך המקצועית. התמחות ביזמות ואסטרטגיה תוכל להכשיר אותך לתחומים של ניהול פיתוח עסקי, ניהול מיזוגים ורכישות, תפקידי ייעוץ בחברות ייעוץ,ניהול בינלאומי,יזמות . בהצלחה
סגור