פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
בן בן | 12:32  17/08/12
שלום רב, היני מעוניין ללמוד לימודי m.b.a בארה"ב בעתיד עם עדיפות גבוהה לאחת מממוסדות הטופ 20. כרגע אני חייל משוחרר בעל מיזם אינטרנטי שאני מטפח בהצלחה. שנה הבאה אני מעוניין להתחיל את לימודיי באוניברסיטה לתואר ראשון. העדיפות האישית שלי היא ללימודי ניהול כי מבחינתי זה יותר פרקטי ומעניין מכלכלה. השאלה שלי היא האם יש יתרון ועדיפות מבחינת המוסדות בחו"ל לבעלי תואר ראשון בכלכלה (כמובן כאשר מדובר מתארים מאותו המוסד ונניח שאותו ממוצע ציונים) אשמח לכל תשובה תודה רבה!
מנהל פורום לימודי מנהל עסקים | 10:24  19/08/12
שלום אני ממליצה לך לפנות לאוניברסיטאות בחו"ל על מנת לבדוק את הסוגייה בטרם תרשם לתואר ראשון בארץ. לטעמי, הם יסתכלו יותר על ממוצע התואר הראשון ועל ציון הגי'מאט שתקבל. בהצלחה
צחתה | 19:21  29/08/12
תלך לבינתחומי לבין לאומי ואז גם האנגלית תשתפר לך שים לב שמוסדות הטופ 10 יקרות בטירוף !!!! כנס לקרן full bright אתה תמצא שם את כול המידע
סגור