פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שלום, אתמול העליתי הודעה והיא משומה לא התפרסמה.. אני מאוד לחוצה על הזמן כי רוצה להתחיל ללמוד כבר בסמסטר הקרב (באוקטובר). הבנתי שזאת התקופה של ימים פתוחים במוסדות אקדמיים בדיוק עכשיו. אני דיי נעולה על תחומים הומניים, סוציאלוגיה, או תקשורת, או פסיכולוגיה אולי, לא יודעת בדיוק, אני מבולבלת. אבל הכל פתוח מבחינתי, גם הנדסה ילך, אני בונה על היום הזה שיסבירו לי מה עדיף ללמוד ולמה. מקווה שיום פתוח במוסד כלשהו יסייע לי להחליט איפה ללמוד ואיזה תחום. לכן אני פונה אליכם, כדי לשאול איפה יש ימים פתוחים ומתי? בנוסף, אם גולשים כאן סטודנטים מדי פעם שלומדים את התחומים אלה, ויכולים לומר את דעתם על התחום, זה ממש יעזור לי כמובן.. אם יש כאן נציגים של המוסדות אני אשמח גם.. תודה.
מנהל פורום לימודי מנהל עסקים | 10:20  08/08/12
שלום הפורום הוא של מנהל עסקים. אנא פני לפורומים בהם תחומי הלימוד שאת מתעניינת. בהצלחה
סגור