פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
אני רוצה ללמוד תואר במנהל עסקים כבר המון זמן אבל חייבת לציין שאני מאד מופנמת האם יהיה לי איזשהו קושי כי שמעתי שיש קורסים במהלך התואר כמו משחק עסקים ויש לי פחד קהל מה לעשות?
אני כעת לומד מנהל עסקים ואני בשנה השלישית והאחרונה. אני מבין אותך לגמרי בעניין זה וגם לי יש פחד קהל נוראי. הקורס שהזכרת אינו חובה ולכן את יכולה להמנע מזאת בעקרון כיוון שזה קורס בהתמחות בניהול אך גם בניהול יש קורסי בחירה כך שעדיין את יכולה להתחמק מזה. אני לא יודע איך זה במקומות אחרים אבל ישנם 2-4 קורסים שיש צורך להציג לפני הכיתה (אנגלית 1+2) בפרוייקטים של כל קורס אך ניתן להמנע מאלו אבל יורד הציון בהתאם. יש קורס בשם יזמות עסקית שבו יש להכין מיזם עסקי ולהציגו לפני הכיתה כאשר חלק נכבד מהציון נקבע לפיו והוא קורס חובה. יש גם עניין של פרוייקט אך אני לא בטוח שיש צורך להציגו... בכל מקרה זה תלוי במקום הלימודים יש מקומות שיותר מחייבים ויש שיותר מקלים למרות שאני יכול להעיד על מקום לימודיי בלבד.
איפה אתה לומד? וראיתי כאן שמישהי כתבה על תואר בביטוח האם גם בתואר כזה יש קשר לקורסים כאלה שאצטרך להתמודד עם פחד קהל?
איפה אתה לומד? וראיתי כאן שמישהי כתבה על תואר בביטוח האם גם בתואר כזה יש קשר לקורסים כאלה שאצטרך להתמודד עם פחד קהל?
משחק עסקים נעשה בקבוצות ולא כל קבוצה מציגה מדי שבוע ובנוסף החלק שתציגי הוא קטן מאד. שתדעי שכל תואר שני מכיל את הקורס הזה. הוא קורס דווקא לא רע שכולל יותר עבודה מול התוכנה של משחק העסקים(סימולטור כזה). בקיצור אין לך מה לפחדד :)
סגור