פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שלום רב. אני מעוניין ללמוד תואר ראשון במנהל עסקים. לצערי הרב הפסיכומטרי שלי לא מספיק טוב לאונברסיטה ולכן אני נאלץ לבחור בין מכללות השונות. אני מודע לזה שמנהלי הפורום אינם יכולים לייעץ איזו מכללה נחשבת יותר או פחות. השאלה שלי היא אחרת .... עד כמה חשוב ומשפיע המוסד בו אתה מסיים את התואר הראשון שלך במנהל עסקים. אני אישית מתלבט בין מכללת פרס למכללת אונו ... יש יתרונות וחסרונות לכאן ולכאן. לי נראה שכל המכללות בארץ או לפחות רובן הם אותה רמה וחשוב הוא פשוט לסיים את הלימודים עם הציונים הטובים ביותר עד כמה שאפשר. אשמח אם תוכלו לייעץ לי בנושא. תודה מראש.
שרונה קרני | 12:15  15/04/12
שלום: בשוק ההשכלה ישנן מכללות הדורשות תנאי קבלה גבוהים וישנן פחות. הדבר בהחלט משפיע על המוניטין של המוסד ועל שווי תעודת התואר בשוק ההשכלה והתעסוקה. אני ממליצה לך לבחון את הנושא. בנוסף, אם תרצה להמשיך לתואר שני הציונים בהם תסיים את התואר יסייעו לך להתקבל למוסדות יוקרתיים יותר. בהצלחה
סגור