פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
עשיתי את הקורס הכמותי בקידום ושנה לפני כן למדתי לבד למבחן. לצערי, הקורס לא תרם לי - השיפור היה בנקודה בודדת בציון הסופי. ישנם 3 דברים שלדעתי בעייתים (לא בהכרח באשמת קידום): 1. הקורס נפרש על פני חודשיים (9 מפגשים שבועיים) ולאנשים עובדים זהו אינו פרק זמן מספיק להפנים את כל החומר ברמה טובה. לכן, רוב התלמידים צוברים פערים אשר הם משלימים או שלא לאחר סיום הקורס עצמו. 2. חוסר תמיכה - מן הסתם לאחר סיום הקורס, במידה ויש שאלות שהתעוררו אין למי לפנות. המדריך/מדריכה יענה במייל במידה והוא פנוי. אם לא - מדריכים אחריםתמיד יפנו אותך בחזרה אליו. בשבילי העניין היה מאד מאד מתסכל. 3. יש לקידום שיטה מטופשת לדעתי איך להיכנס לשאלה, לבחון אותה, לחשוב עליה, לעכל אותה, לענות עליה, ואז לצאת ממנה. שיטה מסורבלת שאינה מתאימה לכל שאלה ולכל אחד, ובטח שבזמן לחץ של הבחינה האמיתית אינה באה לידי ביטוי - למרות שהם נורא מנסים להפנים אותה מההתחלה. למרות על כל האמור למעלה - הקורס הוא טוב כחזרה על החומר, היכרות עם נושאי הבחינה הכמותית בGMAT, תרגול ועבור ספרים. רק לא לצפות שהקורס ייקח אותך עד הציון הנכסף - אלא אם כן מקדישים לכך פול טיים. נ.ב - לא יודע אם זה אומר משהו או לא - בפסיכומטרי הוצאתי 770. בברכה, גדי
סגור