פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
לפורום שלום, שמי שרון. בימים אלו אני משלים בגרויות לקראת לימודים אקדמיים. בעקרון הכיוון שלי הוא לאקדמית תל אביב יפו מכיוון שרק שם יש התמחות ביזמות שזה מה שאני מחפש. אני מחפש לא מעט תגובות של אנשים לגבי המכללה, לגבי מסלול היזמות או בכלל על המכללה ואני בקושי מוצא. אשמח לשמוע מה דעתכם על האקדמית מתוך הדברים שהעלתי, ומה בכלל הרמת לימודים בכלכלה באקדמית לעומת שאר המכללות. תודה מראש :)
שרונה קרני | 08:31  29/01/12
שלום בתור מנהלת פורום איני יכולה להמליץ על מוסד כזה או אחר, אני ממליצה לך לדבר עם בוגרים וסטודנטים במסלול זה ולקבל החלטה. בהצלחה
שמי עידן ואני סטודנט למדעי המחשב עם התמחות בניהול ב"אקדמית ת"א-יפו". הבנתי שבמועד אוקטובר יפתח המסלול ביזמות אך התמחות זאת קיימת בבי"ס לכלכלה וניהול. המכללה די מובילה כיום בתחום האקדמיה, רמת הלימודים גבוהה, שכר לימוד אונ', הכרה מלאה על ידי המל"ג וכו'... כשאני חיפשתי עבודה בתחום ההיי טק בהרבה חברות הדרישות היו בוגרי אונ' או "האקדמית ת"א-יפו" וזה די מרשים, בנוסף מספר חברות מגיעות אלינו למשוך סטודנטים לטובת עבודה אצלהם. אפשר להגיע לפגישת ייעוץ והם ייתנו לך את המידע הרלוונטי בנוגע לתואר ולהתמחות ובנוגע לתנאי קבלה. התואר במדעי המחשב הוא די מתמטי אז בטח תצטרך להציג ציון מינימלי ב4 או 5 יח"ל מתמטיקה וכמובן שהם דורשים בגרות ופסיכומטרי.
נשמע באמת מרשים זה שמחפשים בוגרי אוניברסיטאות או בוגרי האקדמית, אני יותר מכוון לכלכלה וניהול יזמות, בשביל לסוור את האוזן, מה זה בתחום האקדמיה? יש משו שונה בין האקדמית לאוניברסיטה או מכללה במובן הזה? ממה שהבנתי ממך שמחשבים שם מאוד נחשב, ומה בנוגע לכלכלה ומנהל? תודה מראש :)
אם הבנתי נכון את שאלתך הראשונה אז אחרי 3 שנים אתה מקבל תואר בכלכלה וניהול וההתמחות שביצעת היא ב"יזמות" וזה לא תואר ב"יזמות". בהתמחות אתה מקבל כלים שעימם תצליח להקים עסק וכמובן השילוב של ניהול יוביל אותך לביצועים גבוהים. אני לא כל כך מכיר מה האונ' יכולות להציע לך בתחומי ההתמחויות, לדעתי זה לא קיים שם. אם אתה מדבר על רמת לימודים אז למיטב ידיעתי האקדמית עומדת באותה רמה של אונ'. העניין הוא שב"אקדמית" אתה תוכל להפיק את המירב כיוון שהכיתות הם קטנות יותר, יחס אישי, שעות קבלה מסודרות אצל מרצים.... כיוון שאני עושה התמחות בניהול וכלכלה אני יכול להגיד לך שיש לי היכרות על בי"ס ל"כלכלה וניהול" ובבי"ס הסטנדרטים של תנאי הלימוד הרבה יותר גבוהים כי הם עברו למבנה חדש שנפתח השנה וגם פה שומרים על איכות הוראה מאוד גבוהה וחלק מהמרצים שמלמדים בבי"ס למדעי המחשב מלמדים גם בבי"ס לכלכלה וניהול קורסים מוסיימים.
סגור