פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שלום לכולם. אני למדתי שנה ראשונה לתואר במנהל עסקים למכללה למנהל בראש"צ. מסיבות כאלה ואחרות אני לא ממשיכה ללמוד שם. אני עובדת במשרה מלאה ומחפשת מוסד לימודים הכולל יום לימודי ערב אחד + שישי אחד (באזור המרכז כמובן, תושבת פ"ת). אין לי רישיון נהיגה עדין לכן אני מחפשת מקום נגיש שיהיה לי נוח, האם מישהו שמע או קיבל המלצה על המרכז האקדמי דן? זו מכללה שמתמחה בהייטק בעיקר אבל יש לה לימודי מנהל עסקים... מה כדאי לעשות? התקבלתי גם לקרית אונו.. מה עדיף?!
שרונה קרני | 11:55  19/01/12
שלום קרין בתור מנהלת פורום איני יכולה להמליץ על מקום כזה או אחר, אני ממליצה לך לגשת לפגישות ייעוץ במוסדות הללו , לדבר עם בוגרים וסטודנטים ולקבל החלטה. בהצלחה.
אני למדתי כלכלה בפתוחה לפי דעתי וממה ששמעתי מחברים מכללת דן יותר טובה במקצועות ההיי טק וגם הם מכללה חדשה ולכן אני לא כזה בטוח שהתואר במנהל עסקים שם הוא כזה איכותי עדיין (אולי עוד כמה שנים) במקומך הייתי בודק במכללות יותר מובילות במרכז שמציעות לימודי מנהל עסקים כמו האקדמית ת"א יפו, הבינתחומי וכדומה...
סגור