פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
ליאור | 15:31  11/12/11
שלום לכולם, אני מתלבט היכן ללמוד תואר שני במנהל עסקים, האם באונ' ת"א או בבינתחומי. ההתלבטות שלי היא קודם כל בפן המקצועי, הכלים שיינתנו לי וגם כמובן מבחינת רזומה יותר טוב. אשמח לקבל חוו"ד של אנשים עם ניסיון ו/או המלצות מאנשים מביני עניין. תודה.
שרונה קרני | 09:49  12/12/11
שלום בתור מנהלת פורום איני יכלה להמליץ על מוסד כזה או אחר, אני ממליצה לך לגשת לפגישת ייעוץ במוסדות בהם אתה מתעניין, לדבר עם בוגרים וסטודנטים ולקבל החלטה. בהצלחה
אהלן, אני נציג הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב ואשמח למסור לך פרטים אודות הפקולטה שלנו והתוכניות שהיא מציעה. הפקולטה לניהול ע"ש רקנאטי מציעה מגוון תכניות לתואר שני במנהל עסקים, תוך אפשרות להתמחות באופן ממוקד בתחומים שונים. פירוט על מגוון התכניות תוכל למצוא באתר: http://recanati.tau.ac.il/?CategoryID=636 ועל תכניות המנהלים שלנו תוכל לקרוא כאן: http://recanati.tau.ac.il/?CategoryID=42 . הפקולטה שמה דגש רב על חיבור לשטח ולעולם העסקים, על פעילות בשווקים בינלאומיים ועל שילוב בין רמה אקדמית גבוהה ללימודים מעשיים וישומיים. סגל המרצים שלנו מורכב מחוקרים בעלי שם ומאנשי עסקים בעלי רזומה מוכח. הבוגרים שלנו, עליהם נמנים מבכירי המשק והכלכלה בארץ ובעולם, נהנים מארגון הפועל למענם ואינו שוקט על השמרים, תוך שהם מהווים כוח משמעותי ומוביל. אני מזמין אותך להיכנס לדף הפייסבוק שלנו - https://www.facebook.com/groups/tauni.nihul/#!/taurecanati על מנת להתרשם באופן בלתי אמצעי ואולי גם ליצור קשר עם סטודנטים ובוגרים שלנו, שיוכלו לספר לך על החוויה שלהם. אני אשמח לעמוד לרשותך בהמשך, אתה יכול לכתוב לי למייל או להמשיך את השיחה כאן בפורום. בברכה, יורי רונן רכז מדיה חברתית הפקולטה לניהול - ביה"ס למנהל עסקים ע"ש רקנאטי אוניברסיטת תל אביב
סגור