פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שרונה | 18:57  01/12/11
שלום, אני מחפשת מידע על משלולי לימודי ערב מנהל עסקים לתואר ראשון. האם יש מסלולים של לימודי ערב למנהל עסקים באוניברסיטאות באזור המרכז? ושאלה נוספת, אם בחרתי מסלול של לימודי ערב מנהל עסקים, האם זה אומר שהלימודים פחות אינטנסיביים וייקח לי זמן רב יותר להשלים את התואר? תודה, שרונה
שרונה קרני | 14:17  11/12/11
שלום: באוניברסיטאות תואר במנהל עסקים נקרא תואר ב"ניהול", לגבי מסלולי הערב אני ממליצה לך לפנות אליהם ולברר. בדרך כלל ,לימודי הערב אינטנסיביים יותר בחלק מהמוסדות מהבחינה הזו כי ניתן סימסטר לימוד נוסף גם בקיץ בחלק מהמוסדות כולל מכללות. לכל מוסד פריסה שונה של לימודי ערב שבדרך כלל מיועדים לאנשים עובדים. בהצלחה
היי. אני לומדת מנהל עסקים במסלול עובדים במרכז האוניברסיטאי אריאל. לא הייתי אומרת שהלימודים הם פחות אינטנסיביים מאשר במסלולים רגילים. ההבדל היחידי הוא במערכת שעות, אשר קצת יותר גמישה ומאפשרת לי לעבוד, מאשר מערכת רגילה. אני לומדת יום מרוכז +ערב +יום שישי. בנוגע למוסד אקדמי במרכז- אמנם שמרכז האוניברסיטאי לא נימצא במרכז אבל ההגעה היא ללא פקקים ודיי מהירה, אפילו בתחבורה ציבורית. אני ממליצה לך לחפש מקום לימודים לא לפי אזור גיאוגרפי אלא לפי תנאי קבלה, לפי מה שאת רוצה ללמוד. במספר טלפון הבא תוכלי ליצור קשר עם יועצים מקצועיים ולהתייעץ אתם: 972-3-9076-562. מאחלת לך בהצלחה.
סגור