פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
לאחרונה התחלתי לבדוק כמה מכללות, אני רוצה ללמוד מנהל עסקים עם התמחות בשיווק. אני לא מכירה את המכללה הזאת, אני אגיע ליעוץ בהמשך. אבל מבחינם תנאי קבלה - הם מאוד נמוכים משאר המקומות (ממוצע בגרות 80), גם אין דרישה לפסיכו' שזה דווקא טוב לי. בכל מה קרה, זה לא מצביע על רמה נמוכה יותר? עד כמה תכלס התואר משם נחשב בחוץ? ממה שהבנתי מאנשים שהיו ביעוצים/שמעו על המקום, הבנתי הרמה יחסית נמוכה ובפועל אין הרבה מה לעשות עם התואר משם...
שלום בתור מנהלת פורום איני יכולה להמליץ על מוסד כזה או אחר, אני משאירה זאת לחברי הפורום. בנוסף אני ממליצה לך לפנות ליעוץ אישי במוסדו בו אתה מתעניין, לפנות לסטודנטים ובוגרים ולקבל החלטה. בהצלחה
המרכז ללימודים אקדמיים באור יהודה הוא מוסד לימודים אשר מכשיר את בוגריו במיוחד לעולם התעסוקה בחוץ ועל כן דוגל בפריסת לימודים של יומיים בשבוע (2 ערבים או ערב+שישי) מה שמאפשר לרוב הגדול של הסטודנטים (כבר 5000+) לעבוד במשרה מלאה ואמיתית - וכך לצבור ניסיון תעסוקתי כבר במהלך 3 שנות הלימודים (במקום רק ללמוד כמו באוניברסיטאות ולהתקיים ממשרות צדדיות) אני מבין את החשש שיש לחלק מהמתעניינים מאחר והמרכז הוא מוסד יחסית חדש (החליף את שלוחת אוניברסיטת דרבי בישראל שפעלה מעל 10 שנים בארץ) אך אני יכול להבטיח לך שמדובר במוסד רציני ביותר ומציע תוכניות לימוד מרתקות במנהל עסקים (תואר ראשון ושני) , פסיכולוגיה וחינוך. מבחינת תנאי הקבלה כמו שאני מבין פסיכומטרי יהיה חובה בקרוב דרישת המלג (לצורך ההשוואה בחוג לפיסולוגיה דורשים 600+ בפסיכומטרי בכדי להתקבל, עכשיו כשהתואר מוכר וישנה הסמכה להעניקו. אני בטוח שכל המכללות הפרטיות האחרות כגון המכללה למנהל , קרית אונו , הבינתחומי וכו' הם מצויינות - אני רק מנסה להבליט את היתרונות של המרכז ביחס למכללות האחרות בכל אופן שיהיה הרבה בהצלחה!
סגור