פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שלום חברים, אני רוצה להתחיל ללמוד משפטים + מנע"ס השנה ומתלבט בין שתי תוכניות: 1. תוכנית משותפת משפטים + מנע"ס (בוגר) 2. תוכנית אלפא - משפטים + מנע"ס מוסמך. בתוכנית השניה לא מקבלים תואר בוגר במנע"ס אלא עושים את לימודי ההשלמה ועושים תואר שני ישר. ההתלבטות שלי נובעת מהעובדה שאני מאוד רוצה לעשות את התואר השני שלי בחו"ל, אבל מן הסתם לא יכול לדעת כרגע אם האופציה הזאת רלוונטית עבורי (מי יודע מה יהיה עוד 4-5 שנים)..לכן אני חושש לעשות את תוכנית של המוסמך כי היא "תסגור" אותי ללימודים לארץ ולכן השאלה שלי היא כזאת: אם אבחר בתוכנית הזאת, וארצה באמצע הלימודים (נגיד אחרי שנה או שנתיים) לוותר על התוכנית וארצה לקבל תואר בוגר במנע"ס, האם אוכל לעשות את זה? האם הקורסים שעשיתי(קורסי ההשלמה כהכנה למוסמך) ייחשבו לי בתואר הבוגר...? או שאולי עדיף דווקא להתחיל בתוכנית הרגילה לבוגר ומקסימום לעבור באמצע לתוכנית אלפא (האם זה אפשרי בכלל)? בכל מקרה אני צריך לקבל את ההחלטה מהר כי מחר נסגרת ההרשמה, אז אשמח לתגובה מהירה ממי שיודע. תודה מראש ושבת שלום, דניאל.
שלום איני מכירה את התוכנית, וממליצה לך לפנות ישירות למוסד בו אתה לומד על מנת לברר את הפטורים הנדרשים, על פי מיטב ידיעתי אם תהיה חפיפה בקורסים הם יוכרו לך. בהצלחה
סגור