פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
ליה | 21:53  12/04/11
שלום כולם! שמי ליה ואני חיה כרגע בארה"ב, מתכננת להתחיל ללמוד כאן תואר ראשון. הענין הוא כזה - במשך הרבה זמן היה לי מאוד ברור שאני רוצה ללמוד פסיכולוגיה (בכיוון של פסיכולוגיה קלינית), זה מאוד מושך אותי. מצד שני, בגלל שאני טיפוס שמשתעמם מהר וזקוק לאתגרים כל הזמן, לאחרונה קצת ירד לי מהענין ואני נוטה יותר למנהל עסקים. הענין הוא שאני יודעת הרבה פחות על התואר ורוצה להיות בטוחה שזה משהו שמתאים לי. אני מאוד נמשכת לניהול וארגון ורואה עצמי בעתיד מנהלת בחברה גדולה! למי מתאים התואר? מה לומדים בפועל? האם אני צריכה כישורי מתמטיקה מיוחדים (בהנחה שמתמטיקה הוא לא הצד החזק שלי)? תודה מראש על ההיענות, ליה
שרונה קרני | 13:33  13/04/11
שלום תואר ראשון במנהל עסקים מעניק לך כלים ניהוליים, הוא תואר פיננסי- ניהולי. במהלך התואר יש לך אפשרות להתמחות בתחומים הבאים: שיווק, מימון, חשבונאות, מע' מידע, משאבי אנוש. לאחר התואר תוכלי להשתלב באחד מהתחומים הללו. תואר במינהל עסקים כולל קורסים כמותיים, לכן יהיה עלייך לתרגל ולהשקיע בקורסים אלה, התואר בהחלט דורש יכולת אנליטית, אך עם תרגול והשקעה בהחלט ניתן להצליח.
סגור