פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
אבישי | 11:46  26/03/11
שלום לכולם אני מועמד למנהל עסקים במכללה למנהל בראשון לציון - מנסה את דרכי דרך שער הפתוח בכל אופן רציתי לדעת מה הרמה המתמטית שיש בתואר הזה? אני בעיקרון בא עם רקע של 3 יח' האם אני אוכל להשתלב טוב מבחינה הרמה המתמטית ?
סטודנט למנהל עסקים | 19:18  26/03/11
במנהל עסקים לומדים בדר"כ 2 קורסים - חשבון אינטגרלי ודיפרנציאלי (אינפי) . מבחינת רמה זה משהו שרוב הסטודנטים עומדים בו ללא בעיה ואף מוציאים ציונים יפים - בקיצור לא קשה במיוחד. מה שכן צריך לקחת בחשבון , זה שאם אתה עושה התמחות במימון או במערכות מידע שם יש קורסים שהם באמת קשים יותר מבחינה ראלית בהם תידרש למיומנות טובה ושליטה טובה במתמתיקה שכן הם מתבססים על עקרונות מתמטיים שתלמד בקורסים שציינתי. בהצלחה!
שרונה קרני | 10:28  27/03/11
שלום תואר במנהל עסקים הוא בהחלט תואר אנליטי הדורש יכולת מתמטית, הוא תואר פיננסי- ניהולי. אבל בהחלט אני מכירה בוגרי 3 יחידות במתמטיקה שסיימו בהצלחה רבה את התואר. בהצלחה
שלום, אצלנו במכללת אחוה, מי שלומד מנהל עסקים ובעל 3 יח' מתמטיקה, נדרש לקורס מבוא במתמטיקה, מה שמשלים לאותו סטודנט את הדרישות המתמטיות.
סגור