פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
חן אוחנה | 16:56  12/03/11
רציתי לדעת באופן כללי יותר במה עוסקים לאחר התואר הנ'ל בהתמחות בניהול מערכות מידע והשאלה עד כמה גדול הביקוש לכך בשוק אשמח לתשובה תודה
שרונה קרני | 11:38  13/03/11
שלום ההתמחות מערכות מידע תתן לך כלים להשתלב בתפקידי ניתוח , אפיון, פיתוח יישום והטמעת מערכות עסקיות, ניהול ידע ארגוני, פיתוח ובניית מערכות מידע וכדומה, לאחר התמקצעות בתחום ניתן להתקדם לתפקידים כמו מנהל מוצר בחברות טכנולוגיה, מנתחי ומעצבי מערכות מידע, כמו כן ניתן לעסוק בשיווק של מערכות טכנולוגיה, ניהול פרויקטים, ניהול ידע וכו' כיום ישנו ביקוש לאיש מערכות מידע המכיר את הפן הפיננסי של הארגון היטב. בהצלחה
חן אוחנה | 15:41  13/03/11
ואוו מאוד מקיף תודה רבה עוד שאלה קטנה איזה מוסדות לימוד מובילים כיום למקצוע הנ'ל
שרונה קרני | 14:00  14/03/11
שלום איני יכולה להמליץ על מוסד כזה או אחר, אני משאירה זאת לחברי הפורום. בהצלחה
בגדול - אוניברסיטאות. יש המון מכללות שנותנות היום את התואר הזה, ובלי לנקוט בשמות, לא כולן ברמה גבוהה. יש כמה מכללות שנחשבות מאוד בתחום, חלקן יקרות יחסית. והאמת? אני לא יודע אם אני יכול להיות שלם עם עצמי כשאני ממליץ למישהו להירשם למכללה עם שכר לימוד שאפשר לקנות בו דירה קטנה. אוניברסיטאות יציאו לך שכר לימוד נמוך יותר ותואר "נחשב" יותר בחוץ.
ERP solutions, more that 70 experts and 150 projects visit http://erpnewsletter.blogspot.com/
סגור