פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
אני מעוניינת לעשות קורס GMAT ולא יודעת איזה בית ספר הכי טוב. אני מתלבטת בין הקורס הכמותי של קידום לקורס הכמותי של בית הספר האמריקאי. אשמח להמלצות.
שרונה קרני | 14:37  06/01/11
שלום אשאיר זאת לחברי הפורום. בהצלחה
אסף וולף | 10:54  09/01/11
היי, ממליץ לך בחום לא להשתתף בניסויים וללכת על בטוח...80% מהשוק לא טועים. בכל מקרה, שווה ללכת לשיעור ניסיון ולראות יותר במה מדובר! תוכלי לראות גם המלצות חמות של תלמידים שלנו באתר שלנו:http://gmat.kidum.com/www/recommend.asp ובכל מקרה - המון בהצלחה! אסף, מנהל תחום ה-GMAT בקידום
היי, ממליץ לך בחום לא ללכת לקורס בו תשבי עם 35 תלמידים בכיתה. רק ב Princeton Review משלבים קורס של חברה אמריקאית מובילה עם כיתות קטנות ויחס אישי לכל תלמיד ותלמידה. לפרטים, הציצי בדף הפייסבוק שלנו: facebook.com/tpril\ אבי, מנהל Princeton Review ישראל
שלום לך. אני למדתי ב GMAT אחד על אחד. מניסיון הם הכי מומלצים. קורס GMAT שלהם עזר לי לעבור בהצלחה. יש להם גם תירגולים באתר , את יכולה לראות כאן בעצמך - http://www.gmatonexone.co.il/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%A1%D7%99-%D7%92%D7%99%D7%9E%D7%90%D7%98 שיהיה לך בהצלחה.
היי אני למדתי ל- GMAT בקורס של אופק, אצל אסף ליניאל. הקורס היה מקיף והחומר הועבר בצורה נעימה, ברורה, ודינאמית. הרגשתי מוכנה למבחן בכל הנושאים. החוברת, כמו גם אתר התרגולים, היו נוחים לשימוש ונעימים למשתמש. גם התשובות המלאות מוסברות בצורה ברורה שניתן להבינה במידה וטעית בשאלה. בנוסף, לקראת המבחן לקחתי מספר שיעורים פרטיים עם אסף, השיעורים תרמו לי ועזרו לי מבחינת הבנת החומר ושקט נפשי לקראת המבחן:) לאורך כל ההכנה למבחן (כחצי שנה סך הכל) אסף היה זמין, נעים ועזר לי מאוד! עברתי את המבחן בהצלחה והתקבלתי ל MBA באוניברסיטת תל אביב. מומלץ בחום!!
סגור