פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
אני רוצה להתחיל ללמוד סמסטר חורף (פברואר) מנהל עסקים במגמת מימון או שיווק - איפה לדעתכם כדאי יותר ללמוד - המרכז האקדמי באור יהודה או המכללה למנהל בראשון? כמו שהבנתי המכללה למנהל יותר וותיקה אך מצד שני המרכז מכללה יחסית חדשה ובשביל זה משקיעה הרבה יותר בסטודנטים .. מבחינת תנאי הקבלה התקבלתי לשניהם (הסף בשניהם יחסית נמוך - קצת יותר גבוה במכללה למנהל)... אני בהתלבטות קשה מה גם שמבחינת מחיר זה התלבטות במרכז 23 אלף ובמכללה למנהל 30 אלף שקל (!) בשנה.... מה אתם אומרים??
שלום בתור מנהלת פורום איני יכולה להמליץ על מוסד כזה או אחר, אני משאירה זאת לחברי הפורום. בנוסף אני ממליצה לך לפנות ליעוץ אישי במוסדות בהם אתה מתעניין, לפנות לסטודנטים ובוגרים ולקבל החלטה. בהצלחה
היי בן, לדעתי כדאי ללמוד במכללה למינהל ... המוסד הרבה יותר גדול וותיק גם אני בתהליך של בירורים לגבי שנה הבאה.... ככל הנראה זה אני אלמד במכללה כי קיבלתי המון המלצות חמות עליהם מאנשים שלמדו שם עד כמה שאני יודעת המרכז ללימודים אקדמיים ברמה יחסית נמוכה..... למכללה למינהל יש שם טוב בשוק העבודה.... אם אנחנו כבר מתחילם ללמוד משקיעים זמן וכסף אז עדיף ללכת על משהו בטוח .... אגב... הייתי בפגישת ייעוץ בבית ספר למינהל עסקים הם הסבירו לי שבהתמחות בשיווק יש להם גם לימודי תעודה בפרסום בשיתוף עם משרדי פרסום.
זאת הסיבה שלא שואלים שאלות כאלו בפורומים.... איך בדיוק הבנת וממי הבנת שהלימודים במרכז ללימודים אקדמיים הם ברמה נמוכה??? בתור סטודנט שמסיים תואר 1 ובדרך לתואר שני במרכז אני יכול להעיד על מוסד מעולה(!) ברמת לימוד גבוהה ביותר מבחנים קשים מאוד ומרצים מעולים מהשטח... אני מסיים תואר 1 במימון וכבר בתור סטודנט נכנסתי לעבודה באלטשולר שחם (בית השקעות) וכעת על מנת להתקדם אני ממשיך תואר שני במימון במרכז... אז חבר'ה עזבו אותכם מלשמוע לעצות אחיתופל בפורומים באינטרנט !! לכל אחד יש אינטרס ואי אפשר לדעת באמת כלום עד שלא מגיעים למקום עצמו מדברים עם סטודנטים ובוגרים ומתרשמים במו עיניכם! אני בכל אופן נהנתי מכל שנייה במרכז ומקווה להמשיך להינות גם בתואר השני... ושלא יעבדו עליכם!!
המרכז האוניברסיטאי באריאל עונה לדעתי על הבקשה כי הוא שילוב של אוניברסיטה עם החמימות של מכללה הלימודים ברמה גבוהה מאד מהשוואה שערכתי עם אוני' אחרות
סגור